Frågor o svar!




FRÅGOR O SVAR!!

Är du glutenintolerant?:

hehe ja det är jag :) har varit det i ca 12 år så jag har nästan aldrig ätit vanlig mat :) så jag är van :P varför undrade du hihi :)?

Hur gick det på badet? många blickar? sa folk saker eller dom accade det?:

HAHA det gick bra, jag simmade MVG nivå ;) klå de haha! men jo många blickar fick jag hha!
det var ju lixom även publik på läktaren av typ hela gymnasiumet haha men men jag bjuder på det ;) sedan fick jag flyta på rygg så då satck det upp en liten ö ur vattnet haha!

Ska pappan vara med på förlossningen?:

nä det kommer han inte.. det blir jag och mamma och sedan vet jag inte om det blir fler eller inte..

vilken vecka är du i?:

går in i vecka 27 :)

Ta inte illa upp men brukar man inte få stå i kö i ca 2-3 år för en lägenhet i ystad :)?:

jo det är något sånt, men har man kontakter och lite tur så kan man få det snabbare :)

Ska du vara med i sommarteatern i år? vet du varit med där innan :)?:

nä det kommer jag inte, jag hoppade av för ett bra tag sedan , visst det var kul.. men det kom saker i mellan så det sket sig.. men saknar det.. men nä så kommer det iaf inte att bli :)


Kommentarer
Postat av: J

Precis Olivia, har man kontakter kan man få lägenhet jättefort! Privatägda fastigheter osv.. men va roligt att du fått lägenhet! Jag önskar dig all lycka till med bebisen och framtiden, stå på dig och försök att inte ta till dig all skit. Ta bara åt dig av de bra du får mellan allt det dåliga! tråkigt att det ska behöva vara så.. följer din blogg dagligen och hoppas att du kommer ha lite tid över för bloggen även när du har fött! Ha det jättebra! Kramar J

2011-01-15 @ 23:35:48
Postat av: penny

Jag har nog frågat för längesedan om du var glutenintolerant, vet inte om det är min fråga du tagit med.

Men iaf, jag är också det och jag blir så glad när jag vet att andra har det, för det känns ibland som jag är ensam i hela världen med att ha det.

2011-01-16 @ 02:37:48
URL: http://peennys.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej jag bara undrade, för kollade tillbaka i dina gamla inlägg så såg jag att du skrivit du bakade glutenfria bullar, så tänkte jag fråga om du va de :)

är själv de, hehe..

2011-01-16 @ 12:53:15
URL: http://thelifeaboutanna.blogg.se/
Postat av: Laserturken

Haha asså du ljuger så det smäller om det. Du gick och försökte gömma magen hela tiden så kom inte här och myta!

2011-01-16 @ 14:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar