Frågor o svar!!




FRÅGOR O SVAR!!!

Vad är din mailadress om man vill maila dig?:

sök gärna upp mig på fb o maila där ist..
för ja håller dåligt koll på min vanliga mail..
men min skolmail kan ja dela ut för den e nt så privat typ..

o den e gammal haha de e mitt gamla efternamn

[email protected]


I vilket program gör du dina fina bilder?:

dom som ja har som header o som ja blandar några st bilder i en bild dom gör ja i ett program som heter picasa o de måste man ladda ner :)

Har du funderat på fler barn?:

haha! jag för först ta mig igenom detta.. men klart man vill ha fler barn senare.. men de e inget ja planerat.. man ska gärna ha kille osv.. o allt ska funka.. de e nt så att ja går o planerar barn medvetet.. men senare vill man juh att lillen ska få syskon men de kommer dröja :)

hur vet du att du ska få en son?:

för att ja varit på ultaljud och då ser man könet.. man får välja att ta reda på könet eller inte.. och jag var nyfiken så ja ville veta.. o då såg dom en liten snopp på gossen hehe

vilken roll sökte du i svinalängorna?:

dom ringde upp mig ofrågade om jag ville provfilma som "huvudrollsflickan" lena alltså nomi rapas som liten flicka.. sen fick ja även prova att spela grannflickan som va kaxig hehe

är nyfiken på vagnen o sängen när kommer biilder :)?:

snart.. jag har haft mkt o tänka på dessa dagarna så det har inte kännts rätt, ja vill ha tid att skiva om det och göra det bra så ja väntar på rätt tillfälle :) håll ut! hehe


Kommentarer
Postat av: Julia

okej jag fick rollen som leenas ena bästa kompis. Jag fick spela rollen som Riita! :)



2011-01-10 @ 18:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar