Färgat håret :D

Då har man färgat håret :D

blondare.. hehe :)

( ta inte detta som o skryta det e e bara en sak ja ska berätta)

men får höra väldigt ofta att ja har fint hår! , tack tack <3

o  sen finns det många som frågar om ja har löshår.. och nä det har jag inte det är äkta och ja rätt långt :)

men ja blev nöjd mer färgningen iaf :)

nu ikv har man ätit god thai/kina mat ..

sen nu till efterätt vaniljglass med annanasbitar som jag skurit :D

tänkte lägga in bilder på en massa bebiskläder nu !!


Kommentarer
Postat av: mickaela

Vad fint det blev gumman :)<3

2011-01-18 @ 23:37:01
URL: http://mickaelaahlgren.blogg.se/
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Har precis börjat läsa din blogg, 15 år?? Shit, när man läser det du skiver så kan man tror att du är MINST 20. Du är jätte mogen för din ålder. Att vara ung mamma är tufft, jag har själv barn en son som snart blir 2 år, jag fick han när jag var nyss fyllda 21. Men det är tufft, alla en vänner försvinner för dom tycker man är tråkig som inte kan gå på stan eller vara ute och festa. Och sen blir det ett jävla snack om en. Läste om dig i lokaltidningen. Det var så jag hitta din blogg. Jag önskar dig all lycka till med skolan och med din lille bebis. Och jag ska ser framimott att följa din blogg! Massor av KRAMAR!!!

2011-01-18 @ 23:48:22
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: helena

hejsan! Följer din blogg. Du är jätteduktig som käpar i motvind med alla fördomsfulla människor! Skönt att du har så mkt stöd omkring dig. Nu till nåt heeelt annant,vad använder du för hårfärg? märke och så? vänligen helena

2011-01-19 @ 02:34:24
Postat av: Matilda - Mamma till Elise

skulle precis fråga detsamma, vilken hårfärg använder du ? :) det är jätte fint !

2011-01-19 @ 09:09:05
URL: http://flipo.blogg.se/
Postat av: Amanda

du är riktigt söt :D <3

2011-01-19 @ 13:58:20
Postat av: Linda

Hej!

Vill också gärna veta vilken hårfärg du använder, tycker ditt hår är så fint!

Bleker/färgar du hemma själv, eller går du till frisör?

/ Kram Linda

2011-01-19 @ 16:29:47
Postat av: sara

sjukt snyggt olivia <3

2011-01-20 @ 10:08:24
URL: http://blondyslife.bogg.se
Postat av: Nora

Fint !

2011-01-21 @ 19:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar