Ensam vårdnad!

ah så sköna nyheter!

fick en akut tid till min psykolog på mvc idag!

hon jag går och pratar med är så himla duktig! helt underbar och ställer upp och hjälper jätte mycket! guldstjärna till henne!

tänker faktiskt inte skriva ut de hemska sakerna jag fått se och höra, men jag kopierade allt och visade för henne och visade vilken person de var som skrivigt så!

så dom papperna ska jag spara och visa även för socialen nr jag ska dit på möten och sånt :)

fick veta att jag aoutomatsikt har ENSAM VÅRDNAD! gud så skönt att höra!

var orolig att pappan skulle kunna och göra som han ville och ta min son.. så jag gick till botten med det :)

ensam vårdnad betyder:

allt sker på MINA villkor!JAG bestämmer allt o alla regler!
jag bestämmer om barnet ens ska få träffa pappan!

självklart är jag inte dum och inte kommer låta min son träffa och veta vem sin pappa är!

så det är en själklarhet förmig!

men det ska vara med mig! jag ska vara med hela tiden ! osv..

känns skönt att faktiskt jag har kontrollen.. så att inget händer.. ingen kan ta min son ifrån mig..

vissa folk kanske tycker att detta låter helt snett och idiotiskt, men jag tror att väldigt många av er förstår min känsla!

speciellt dom närmaste som vet vad det handlar om!

men ja kan säga gud vilken lättnad känns som en stor sten fallit av mig , så nu kan man andas ut och inte bry sig ett skit av vissa rent ut sakt idiotiska människor som hotar osv..

dom kan jag ignorera för nu har jag allt klart för mig , och behöver inte oroa mig för det minsta! I am the boss!

kommer aldrig släppa taget om min son!

kan ni förstå hur skönt detta är?

äsh ska inte tjata mer om det hehe men iaf, känns skönt att bara kunna total skita i vad andra säger.. fy vilken lättnad :)


Kommentarer
Postat av: F

varför får han inte träffa sin son utan dig? är han ett psykfall eller?

2011-01-19 @ 20:00:38
Postat av: Mormor

Glöm allt gammalt gräl och se bara framåt. Bli inte hämdlysten utan lägg allt dumt bakom dig nu.

Om cirka tre månader kommer vår lille fotbollspelare ut och då är det han som skall få all uppmärksamhet. Mormor tycker att du skrivit bra men nu måste det bli ett slut på detta. Altså,tjafsa inte med folk utan låt bli att svara, så får vi se hur det går. Du är stark Olivia och jag såg på dig idag att du var lättat när du kom hem till oss. Älskar dig stumpan.

2011-01-19 @ 20:03:44
Postat av: Diana

Umgängesrätten kan du aldrig ta ifrån en förälder även om du har ensam vårdnad. Däremot kan saker och ting ske lite mer på dina villkor.

2011-01-19 @ 20:31:03
Postat av: Johanna

Grattis Olivia

Kram <33333333333

2011-01-19 @ 21:03:34
Postat av: johanna

jag visste det! sedär, så bra det blev tillslut :) keep your head up girl!

2011-01-19 @ 23:02:51
URL: http://johannathroback.blogg.se/
Postat av: mickaela

Titta sa ju att det skulle lösa sig gumman :) jag är stolt över dig !! Jättestolt verkligen, du kommer bli den bästa mamman i hela universum! Jag kommer alltid stöta dig och ställa upp så gott jag kan, glöm aldrig det olivia :)!!



Försök att glömma allt M och hans tjej skrivit, stora jävla nollor är dom båda två!

2011-01-20 @ 00:05:13
URL: http://mickaelaahlgren.blogg.se/
Postat av: helena

Hej vännen!



Som ngn skrivit ovan så kan man inte neka pappan umgänge såvida han inte knarkar aktivt tex. men du har betydligt mer att säga till om iom att du har ensam vårdnad. Har en vän som ska söka ensam vårdnad nu och därför vet jag detta. Du,alla de som är taskiga,tänk på att karma kommer tillbaka . " what goes around,comes around". Är man inte snäll får man inte snällhet tillbaka.

Keep your head up-be proud! :) styrkekramar till dig

2011-01-20 @ 07:52:58
Postat av: Nora

fy vad härligt ! <3333.

2011-01-22 @ 19:27:36
Postat av: Anonym

Jag tycker du själv låter som ett psykfall så som du har skrivit "var orolig att pappan skulle kunna och göra som han ville och ta min son.."han har fan lika mycket rätt att träffa sin son du har och kom ihåg att ge din son lite space

2011-01-31 @ 19:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar