bio..

denna dagen har varit som den varit..
kommenterar nt mkt mer om de.. för ja pallar nt .. känns som ja står still kommer ingen vart..
ja känner mig tom.. eller nä.. tom kan ja nt va .. ja e propp full ..

mina bröst blir bara större o större.. o fastare o fastare haha vilka meloner!
börjar få mjölk i dom åsså.. så de e faktiskt lite jobbigt haha ..

nu ikv åkte ja till mormor... ja o hon åt middag.. sen packade vi med oss godis o sånt sen åkte vi o såg bio, svinalängorna.. där jag blev frågad om att testa rollen som ena flickan i filmen .. men de blev aldrig av .. men spännande att se den iaf :)
jag blev lite besviekn på den .. trodde den skulle va mkt bättre än va den va .. dne va lite dryg.. men klart den va okej lixom.. o riktigt hemsk så man sitter o blir arg o fattar nt hur idiotiska vissa e...

vill verkligen bara hitta en lägenhet.. för känns som ja sitter fast o kan nt börja förbereda eller planera något i denna situationen som de e just nu .. orkar nt detta.. o har ingen lust till något alls förrän en lägenhet e fixad..


FRÅGOR O SVAR:

En fråga ja vill du tar upp på bloggen är, hur kommer du göra när bebisen e född? vart ska du bo o hur ska du lösa de med pengar..`?<3:

ja tyvärr kan ja nt  svara på den frågan just nu för jag är ett stort Jä#l! ?frågetecken? just nu!!
vet knappt va ja heter.. nä men typ så ligger de till.. ja ha ringen anning du får helt enkelt följa bloggen o se vart mitt liv leder.. o vad ödet har planerat..

så de va allt för idag känner att ja måste lägga mig för ja e riktigt irriterad o blir de bara mer o mer.. ajaj varning för explosion.. så nu bllir de nog nanna efter att man kollat lite till på olika saker på nätet.. lägenhet bland annat...

sen e ja så besviken , för vissa som man trodde va ens nära vänner.. hör nt av sig ller nått.. så man ser verkligen vilka som e äkta o vilka som nt e de.. vilka som skiter i de lite..
tyvärr men de nu de sätt på test..

godnatt <3


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej olivia, älskar dig blogg!

Vad sökte du för roll i svinalängorna? :)

Jag fick en roll i svinalängorna! :D



Ha det bra! <3

2011-01-06 @ 12:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar