bekännande..

jag kan erkänna..

ja trodde nt att man kunde bli gravid så lätt som de visade sig..

jag hade ett förhållande med en kille i ett halvår.. jag har aldrig haft p-pilller eller nått sånt så vi körde med kondom..

jag var riktigt rädd för att bli gravid så df va ja väldigt noga med att vi skulle ha kondom!

men efterhand blir de väldigt jobbigt varje gång man ska ha sex.. speciellt när man vatt tsm så länge.. så vi testade utan några gg.. o jag blev aldrig gravid...

då ändrades mina tankar lite o tänkte.. de e kanske nt s himla lätt att bli gravid som dom flesta säger..

sen har jag haft nära vänner som försökt få barn med deras respektive.. men de har tagit VÄLIGT lång tid innan de funkat..

fast man vet nån stans att de räcker med en gång sen kan man bli gravid.. så ändrar sig ändå tankarna o man tänker.. äsh så enkelt e de kanske nt ..

o han kommer ju nt i mig? osv...

det kvittar vad ja säger till alla er som läöser.. men de e faktiskt väldigt enkelt..

de räcker med en gång..

jag får nästan ett sms eller mail om dagen med en ny ung tjej som e gravid.. självklart nämner jag inga namn!

men det chokar mig att det visar sig bli mer o mer unga tjejer som blir gravida..

har ja smällt bubblan nu eller hha :P? känns så!

men ja har alltid varit den ja e o ja e stark i mig själv.. o inte velat va som alla andra..
ja e envis osv..

men ingen ska behöva gå o känna att man nt vet hur man ska göra.. att man nt kan snacka med någon osv.. o må as dåligt..

självklart finns ja då för er.. o ja lovar er ja nämner verkligen inga namn .. för ja vet hur de läcker bland detta folket! för de hände mig .. o sen skulle ja sprida de så drabbar de bara mig själv.. o ja blir nt omtyckt.. o de vill man inte.. så df säger ja de.. lita på mig , sitt nt o ha ångest osv..

o ni som inte e gravida.. ha skydd på något sätt för de e så himla enkelt :P



När du minst anar det....


Kommentarer
Postat av: En som tänkte skicka ett mail

Vad är din mailadress :)?

2011-01-07 @ 15:22:19
Postat av: evelina

Hej du. Vilken stark tjej du verkar vara. Hoppas du försöker att inte ta åt dig av de som kränker dig o säger dumma jävla saker. Skit i dem, de vet inte hur det är. Det är inte bara till att göra abort, jag har själv varit med om samma sak. Man får moders känslor så snabbt. Du har gjort rätt val om du känner det så. Jag lovar dig att du kommer klara av det, hur jobbigt det än blir! Önskar dig all lycka o glöm inte bort att ta vara på de vänner som verkligen finns för dig på allvar. Kram en annan mamma :)

2011-01-07 @ 15:27:23
Postat av: evelina

Hej du. Vilken stark tjej du verkar vara. Hoppas du försöker att inte ta åt dig av de som kränker dig o säger dumma jävla saker. Skit i dem, de vet inte hur det är. Det är inte bara till att göra abort, jag har själv varit med om samma sak. Man får moders känslor så snabbt. Du har gjort rätt val om du känner det så. Jag lovar dig att du kommer klara av det, hur jobbigt det än blir! Önskar dig all lycka o glöm inte bort att ta vara på de vänner som verkligen finns för dig på allvar. Kram en annan mamma :)

2011-01-07 @ 15:27:47
Postat av: sara

vad är din mailadress :)?

2011-01-07 @ 15:41:34
URL: http://www.saraapersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar