2011

2011 e de nya året o de året kommer förändra mitt liv! 2010 var det värsta året som hänt mig så nu hoppas ja på glädje, 2011 kan bara bli bättre ska verkligen försöka se possitivt nu!
detta året kommer ja få min underbara son o min mitt barn!
jag kommer o föda o ha en styrka som nog inte går att beskriva!
nu ser ja bara fram emot att fåhålla honom i min famn o bara fokusera på att vara en bra mamma!


ikv har ja firat nyår med rätt roligt folk hehe!
jag körde rumpdansen, riktigt skakade loss haha de e nt ofta ja bjuder på den men den uppskattas så ja menar go for it o testa en gång när ja e tjockismage med :D hehe men de gjorde lite ont o han blev nog ordentligt omskakad hehe!
spalde riktigt hög musik o de va mkt dans!

när vi smällde raketer så ramlade ena raketen så jag fick slänga mig bakom bilen för den nästan träffade mig... farligt med sånt skit asså! o sen flög de ner nått från himlen rakt i mitt öga så ja fick krut i ögat (Y) aj

Förätt:
macka med en röra på hehe

varmrätt:
ryggbiff med potatisgratäng o god sallad

efterätt:
mangosorbet o vaniljglass bombmed choklad dekoration o pyslais, mkt fräsch o god! en annanas o passiosnfruktsallad och hemma gjorde maränger!

det blev ett nyktert nyår för mig!

ut med de gamla o in med de nya de e mitt motto för detta året! så nu kör vi positivt o glatt o ser fram emot ett fullspeckat år med kärlek o lycka!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

2011-01-01 @ 16:55:25
URL: http://fjantigatjejen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

När kommer din blivande son??

2011-01-01 @ 16:56:08
URL: http://fjantigatjejen.blogg.se/
Postat av: Carla! <3

finfint!

2011-01-01 @ 23:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar