Tagga!

försöker tagga så gott ja kan..

imorgon ska ja upp tidigt för att bege mig till skolan och sitta och göra nationella prov i några timmar..

eftersom dom andra haft nästan två veckor mer än mig på att läsa på texterna så hoppas jag verkligen att det går bra ändån.. jag har bara fått kolla igenom texterna en gång.. så jag hoppas jag klarar det ändå!

blir nog svårt att sitta ner så länge.. men hoppas verkligen kroppen mår helt okej och att jag inte blir jätte dålig.. men ska erkänna att jag är lite nervös faktiskt :P eftersom att när jag är i skolan så blir jag oftast svimmfärdig osv.. klarar inte av all stress och liv osv.. sen har jag väldigt lågt blodtryck..


idag har jag gjort nytta.. tömt diskmaskinen och satt ner allt smutsigt.. 

tagit undan tvätt och lagt i högar..

städat undan lite..

varit ute och gått en lång runda nere på stranden ..

handlat mat..

och sett på tv nu ikv..

så mycket tankar som bubblar i huvudet..

så ska lägga mig nu om en stund

och hoppas att jag får sova i natt och att jag är riktigt förberedd imorgon!



Kommentarer
Postat av: S

Lycka till! :)

2011-02-09 @ 23:02:14
Postat av: Anonym

vi har också kollat igenom texterna en gång, så klaga inte!

2011-02-10 @ 16:07:37
Postat av: Anonym

Vi kollade bara igenom texterna en gång, och började en vecka innan bara..Och vi går ju på samma skola o allt? o_O

2011-02-10 @ 17:15:05
Postat av: Anonym

Hur kan andra ha fått kolla igenom texterna mer än dig?

2011-02-12 @ 00:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar