snabbt och enkelt..

tänlte bara berätta lite snabbt och enkelt att mitt nationella prov gick bra idag !

hoppas att jag får bra betyg nu haha..

men det kändes bra.. fantasifull som jag är så skulle jag kunnat skriva hur många A4 som helst.. men de blir nog lite jobbigt för lärarna att läsa ;)

efter skolan gick jag hem och vilade..

sen nu ikv så lagade jag köttbulls och pasta sallad till hela familjen , ah det blev supergott!!

måste bara säga att jag har sånt sug efter en god chokladrulltårta med vaniljfyllning!!!!!!! haha

nu ska ja snart sova..

natti natti


Kommentarer
Postat av: Kim

Du är otroligt vacker! Så fin bebis mage:) en underbar tid väntar dig!

2011-02-11 @ 11:23:00
URL: http://Kimipsenjonsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar