Premiär i lägenheten!!

Slitit hela dagen, så nu är jag äntligen klar!

ikväll blir det premiär i lägenheten!

spännande och riktigt roligt..

fast det känns tomt o lite sorgset samtidigft faktiskt..

man får starka känslor över sig, och man inser hur mycket vissa betyder för en..

och hur mycket man älskar vissa personer i ens liv!

haha jag blir faktiskt väldigt känslig och man inser en massa som man inte gjort innan...

nu ska jag försöka ha det mysigt, sara är här så vi ska äta baka potatis och se tv och mysa, glass och jordgubbar till efterätt..

imorgon ska jag ta med mamma på en överaskning!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan du ha råd med en lägenhet som 15 åring?

2011-02-22 @ 20:38:02
Postat av: Tanja

Du är duktig ! Jag förstår hur du känner dig! Har du fått tag i någon soffa?

2011-02-22 @ 20:41:34
Postat av: Tanja

Svårt att läsa!!!

2011-02-22 @ 20:43:34
Postat av: Alice

Roligt att lägenheten är klar. Du är riktigt duktig Olivia! Jag önskar dig lycka till med lägenheten och barnet, du kommer att klara det super! Stå på dig.Kram

2011-02-23 @ 11:07:07
Postat av: Anonym

hej olivia!

vad kul att du har lägenheten nu! glad för din skull!

jag är jättenyfiken, kan du inte lägga ut ngra biler på den?

lycka till med allt, jag vet att du kommer greja detta jättebra!

:)

2011-02-23 @ 14:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar