Ny unga mammor grupp!!

jag har som sagt tidigare berättat om att det kanske skulle starta en ny grupp för oss unga mammor som snart ska ha barn..

äntligen har dom tagit tag i det och det kommer bli av..

fick hem brev idag i posten att premiärträffen e den 15 mars.. haha på min födelsedag..

de är en grupp där man lär sig andas och ställningar och man går runt på bb och kollar osv..

viktiga saker som kan vara bra att ha gått igenom..

är det någon mer som fått brevet ? är nyfiken på vem som mer ska gå i gruppen..


Kommentarer
Postat av: sophie

hej vill bara säga att jag tycker du modig och duktig.Att vara ung mamma är inte lätt men du kommer fixa det genom kärlek och mod. här är en liten tävling som du skulle kunna vara med i.http://noscarlett.devote.se/ det är libres saker du kan vinna :) kram från en trogen läsare som förstår ditt val.

2011-02-21 @ 23:57:27
Postat av: Anonym

olivia!! VISA UPP LÄGENHETEN NUNUNUN KRAM

2011-02-22 @ 15:19:01
Postat av: Ida

Va på ultraljud nu för en vecka sen, och hon som gjorde ul började prata om en grupp för endast unga mammor jag är 17 och ska ha i slutet av juli men ja jag vet inte.. dom är rätt dåliga på att informera /:

2011-02-22 @ 17:06:51
Postat av: Linnea

olivia, du är heeelt jääävlaaaa underbaaar! jag förstår inte att du orkar, känner inte dig personligen men vet vem du är och det är oftattbart, om alla va som du så hade vörlden vatt underbar;) puusss<333

2011-02-22 @ 18:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar