Min resa till lugnet

haft lite semester tur nu i helgen, för att kunna koppla av och njuta..

på lördag morgon steg man upp kl 06.30..
gjorde oss iordning och åt frukost sen packade vi och begav oss till tåget..



efter en timmes tågresa så byttade vi till buss..



efter en och en hlav timmes bussresa så var vi äntligen framme..

det blev shopping i kristianstad, med mamma och min ena lillebror..

vi var hungriga så det blev gyrostallrik för min del och pizza för dom andra..

jag shoppade lite olika saker.. till både mig och bebisen.. bilder kommer senare..

men det var en mysig dag i kristianstad iaf..

sen blev vi hämtade av pappa o min andra bror, dom hade kört upp med bil...

efter shoppingturer var jag helt slut, och ni kanske förstår varför om ni tittar på vilken kula jag har att bära på..










sen åkte vi vidare mot vår stuga i immeln, vi vilade och mös när vi kom fram sen blev det att fixa middag..

3 rätters..

och som efterätt var det pannacotta MUMS min absoluta favorit efterätt!!<3 love it!

ÄLSKAR det som hände sen..

gissa vad?

jo melodifestivalen började ju!!

så då var man bänkad framför tv:n ... min lilla gucci var väldigt intresserad och ville också titta på tv haha!





Idag söndag!

vi vaknade upp i stugan..

tog en lång skogsrunda som kallas bomparundan.. mycket skönt och mysigt..

härligt med frisk lugt!

vi såg ut över skön som frysit till is..

när vi kom hem åt vi lunch ..

sen blev det ansiktsmask och vilostund.. riktiskt skönt..

man kan tro att man kände sig fräsch och ren i hyn efteråt!




sen blev det en biltur hemmåt..

fast vi stannade på ica maxi och köpte massa glutanfria bröd..

alla affärer har så dåligt med gluten fritt men dom hade massor! riktigt fina varor!

så tummen upp för ica maxi haha!!

när vi kom hem körde ja o pappa och hämtade min nya tv som ja ska ha i lägenheten som jag får om ett par dagar :D

nu ikv har man bara tagit det lugnt.. jag är så himla trött..

men om man sammanfattar min helg så har den varit mysig, skön och därför får ni denna bilden som slutsak på detta inlägg..

osminkad osv.. men det är precis som min helg varit.. slappig och bara avslappnande lugn..

även fått mycket bra nyheter idag :D!!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej gumman hoppas du har haft en underbar helg tillsammans med din familj.

Du har en jättefin mage .



Kramar



ps. Viggo frågar fortfarande efter flickan som "tog" hans säng :):)

2011-02-07 @ 21:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar