Melodifestivalkväll!

idag har jag bara tagit det lugnt..

tog en fika med mormor och gammel- farmor/farfar..

ikväll så blev det laga mat med familjen och se melodifestivalen..

blev thai inspirerat..

wockad lövbiff med en massa tillbehör som :

mandariner
annanas
böngroddar
jordnötter
mini majs

sås
mangochutneysås
äpple curry sås
tomat i rostad vitlöksås


till efterätt blev det en lyxig fruktsallad och tre olika sorters glass..

sen blev det melodifestivalen..

nu är jag riktigt trött och helt slut..

skulle inte suttit fel med lite spa imorgon.. haha




jag fick en fråga om jag hade löshår.. svaretär NEJ!!
mitt hår är äkta :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blogg verkar ha avtagit sedan jag var inne här sist, kom med något nytt?

2011-02-27 @ 10:38:39
Postat av: jossie

vi har ju inte fått se din mage bra på ett tag nu, den måste vara stor! du kan väll lägga in lite bilder & vilken vecka du är i? från sidan & framifrån :)

2011-02-27 @ 12:47:52
Postat av: Sannis

Fram till ikväll kan du anmäla dig till Veckans Blogg hos mig, var med du också! :)

2011-02-27 @ 14:31:31
URL: http://www.nattstad.se/sannapanda
Postat av: jenny

det är så vackert :D

2011-02-27 @ 15:55:57
Postat av: julia

jag tycker verkligen det är starkt av dig! har precis suttit och läst allt du skrivit i din blogg och kan inte få nog ! Tycker det är extra intressant för jag vill själv bli med barn haha. Lycka till!

2011-02-27 @ 17:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar