mega förkyld o feber och verk :(

Legat hemma nu varje dag inte mått alls bra.. e riktigt förkyld och har feber.. den börjar lägga sig iaf!

sen har jag en enorm verk i kroppen.. inte roligt :( magen är för tung för min kropp och har ändå inte gått upp så värst mycket..

hoppas det blir bättre när jag börjar på vattengympa!



idag har jag varit och pratat med min psykolog ellerkurator som sammarbetar med mvc så det är riktigt skönt för man har någon att planera med och lugna ner tankarna lite :)

så nu satte hon lite press på min bm som ska starta en grupp för unga mammor så vi kan lära oss andningar osv.. för de vill jag och skulle tycka det var superbra! så det tjatade jag om hehe!



städat!
eller vad man ska kalla det.. har tömt mina garderober så gott jag kunnat.. slängt i lådor och upp på vinden med det.. eftersom jag snart flyttar till min lägenhet måsye jag få bort massa saker :)

nu ikv har man sett på BB på tv.. spännande att se fast jag skrämmer nog upp mig lite :P

börjar bli mer och mer nervös ju mer tiden går.. men jag hoppas att efter ett tag när man gått i gruppen och lärt sig andning osv att man verkligen känner sig redo då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar