Man vänjer sig :)

okej man vänjer väll sig vid denna förändring :) börjar se framsteg iaf :)

dom som inte flyttat hemmifrån kan inte förstå hur mkt man igentligen får.. och hur lite man uppskattar det..

jag är både glad och ledsen..

glad för att jag ser saker på ett annat sett nu och uppskattar saker mer.. o lite små ledsen över att jag inte har det så mer.. men detta behövdes för att inse :)

idag har man haft lite besök.. pratat och tagit det lugnt..

nu har jag fått hit vagnen med...

blev middag med familjen, mysigt att man hinner umgås lite..

PAPPA följde med mig hem och hjälpte mig att instralera en viss kanal på min tv :D tack så mkt vad glad jag blev hihi!!

PAPPA bar även upp vagnen osv :)

imorgon får jag hit dubbelsängen :D  jippi!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Kan du inte visa hur din lägenhet ser ut sen? :)

2011-02-24 @ 23:39:07
Postat av: Anonym

Har du och din pappa haft mindre kontakt nu under graviditeten? :/

2011-02-26 @ 18:20:41
Postat av: Anonym

Har du och din pappa haft mindre kontakt nu under graviditeten? :/

2011-02-26 @ 18:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar