Kroppen tar stryk :(

Jobbat på lägenheten hela dagen från tidigt imorse och till sent nu ikv..

målat om och kläddat och burit massasaker osv..

tack så mkt ni som hjälpt till!!

kroppen tar sjukt mycket stryk av att anstränga sig så.. och ikväll fick ja för att jag inte tagit det lugnt utan bara kört på!

kräktes nyss för fullt :( ush nu mår jag verkligen inte bra.. så blir inte mycket bloggande nu..

hoppas ni läste alla mina 6 inlägg från igår!!

har fått frågor om lägeheten :)

efterosm ja nt mår bra just nu .. så svarar ja snabbt..

fårågorna sert typ ut såhär:

kommer du få bidrag från socialen?

nix dom vill inte hjälpa till med nånting så därför betalar ja det själv utan bidrag :)
lite orättvist eftersom många andra får rätt mycket hjälp med betalning.. men skit samma .. dom kanske har det sämre än mig så ja jag överlever :)

hur jag har pengar till lägenheten?:

som jag sagt tidigare vill jag inte dra upp min ekonomi här i bloggen eller för någon igentligen för mina pengar är mina pengar..

men jag har pengar..

jag kommer få mamma penning, barnbidrag, underhållsbidrag ( från pappan) och det kommer gå bra..

man kan ju inte shoppa loss men jag har aldrig varit en som shoppar så mycket haha!

jag är faktiskt väldigt duktig på att vara ekonomiskt!

så jag är en duktig tös!





nu ska ja se premiären på big brother!! aaah så kul :D

sen ska ja sova.. hoppas jag inte kräks mer :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer du gå ut med vem pappan är? Sjukt spännande att få veta :) du tjänar på de ....

2011-02-20 @ 23:17:47
Postat av: N

Söt du var i tidningen Olivia! Hur känns det att gå ut med det på det sättet? Med tanke på att Ystad är en stad där skvaller, skitsnack och bittra missunsamma männiksor härjar? :) KRAM och lycka till kommer gå super duper!

2011-02-21 @ 13:33:06
Postat av: Anonym

synd om dina föräldrar som måste betala din lägenhet....

2011-02-21 @ 21:26:00
Postat av: Tvåbarnsmamma

Tycker att du är stark Olivia. Du kommer att klara detta jättebra. Sen finns det en hel del som verkar vara avundsjuka på dig. Men skit i dem och fortsätt som du gör så kommer allt att bli super:) All lycka till dig:)Kram

2011-02-21 @ 21:39:48
Postat av: Laserturken

Skitsnack,finns något som heter Bostadsbidrag. Så gå inte runt och lek att du har pengar. Din mamma jobbar på H&M. Hade varit en annan sak om hon ägt H&M och inte jobbat där.

2011-02-21 @ 23:56:24
Postat av: sophie

hej, jag vill bara säga att du är en modig tjej som väljer detta valet. du gör som du själv vill och de är bra. det är inte lätt att var ungmamma. men du kommer fixa det! ge det bara lite tid. här är en tävling som du kan var med i. det är libres saker du kan vinna. kram och lycka till :) http://noscarlett.devote.se/ länken där !

2011-02-22 @ 00:01:51
Postat av: Linda

Lilla Laserturken...



Man kan jobba på H&M, man kan jobba i kassan på Konsum, eller som städerska på Samhall och ändå ha gott om pengar....jag lovar dig!



Ta till exempel mig själv...

Jag har alltid haft lågavlönade yrken som jag trivs med, och inte har haft lust att byta upp mig.

Just för att jag HAR pengar....jag behöver alltså inte ha en fet lön för att klara mig.



Det finns något som heter "pengar på banken" vet du...Jag har själv ärvt nästan en miljon från en släkting plus ett sommarhus. Sen har jag även ett stort intresse av aktier och fonder och där har jag gjort stora pengar genom åren.



Så eftersom du inte vet ett dyft om Olivias ekonomi i övrigt mer än att hennes mamma jobbar på H&M, så kan du ta och lägga ner ditt skitsnack från och med nu och för alltid.



Så det så!!

2011-02-22 @ 11:15:58
Postat av: Lee - Melwins mamma!

4800+1050+1273 tror du att man klara sig på det? Men hyra, el, mat, kläder, och annat?? Riken är ganska så liten... Får du barnbidrag för dig själv i med du e under 18??

2011-02-23 @ 00:56:21
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Ami

Lee: När jag och min sambo hade det som sämst klarade vi att leva på 8300 i månaden. Det var tufft men man klarar det.. Jag tror att det går att lösa om man bara vill det och det verkar som att Olivia verkligen är inställd på att klara det!

2011-02-23 @ 01:29:27
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Ami: KLart att man klara det, men det är kanske inte så kul i början...

2011-02-28 @ 09:12:29
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar