HJÄLP!? kan inte sluta äta!!!

Hjälp  mig jag kan verkligen inte sluta äta..

när ag äter mat äter jag för fem pers typ.. efter en minut ja då är jag hungrig eller sugen på något igen ...

jag äter hur mycket som helst och jag börjar få panik efterosm jag inte kan kontrolera det.. hur ska det går när jag inte är gravid mer?  då har jaginget att skylla på och jag kommer kanske fortfarande ha kvar den vanan vid att äta?

detta är seriöst och jag börkjar bli rädd :P

jag har nog aldrig varit så himla sugen på att träna.. ojojoj vad jag vill ner till gymmet och slita som F!

bli smal äta nyttigt och må bra! det är vad jag vill..

tror att det blir mitt mål när jag fått min lilla son!

jag är en lat person men aldrig någonsin har jag varit så sugen på att träna, gå runt där på gymmet och bara mmmm träna träna träna ..

ni som känner mig tror nog att jag är sjuk?

jo de e ja faktiskt haha ligger med feber och jätteförkyldning och verk i kroppen .. men faktiskt helt ärligt.. jag ska träna så är det bara!


Kommentarer
Postat av: Malin

Du är ju gravid, inte konstigt att du äter mkt ;) bebisen behöver mycket näring

2011-02-04 @ 10:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar