den som väntar på nått gott...

....väntar aldrig för länge..

så brukar man ju säga..

och vad betyder då det?

jo jag kommer tyvärr inte blogga imorgon för jag ska iväg på en sak..

vad det är ja kommer att hitta på med får ni veta när jag kommer hem ..

men jag har iaf gjort ca 4 inlägg idag som ni får nöja er med..

kontrakt skrivet idag! :D

en lite tråkig nyhet..

och sen har jag varit barnpassare!

och nu detta inlägget :)

så ni får vänta med spänning på vad det är jag varit iväg på..

så har ni lite att läsa om sen när ja kommer tbx!



ikv blev det 3 rätters middag!

riktigt gott!

förrätt:

toast med brie ost på och tomat och galiamelon!

varmrätt:

smördegsinbakad fläsfile med svamp och klyftpotatis och sås o sallad!

efterätt:

vaniljglass och mandariner, chokladsås och maräng!



nu är jag riktigt riktigt trött..

tycker denna stormen är lite läskigt.. speciellt eftersom jag sover ute på en gavel mot havet så hörst det ju inte lite mycket!!

men jag är så trött att jag kommer nog somna rätt bra.. blir ju upp MYCKET tidigt imorgon!







==========

tänkte bara säga att ska det vara på detta viset så klarar jag mig mycket bättre själv..

jag är stark, har klarat mig så pass långt nu hela vägen så behöver inte dig..

hade allt varit bra hade det varit sin sak.. men inte nu.. det är inte bra..

accepterar inte detta..

så jag klarar mig bra själv!

========


såunderbara tittare, önska mig en god natt för det har jag inte haft på ett väldigt bra tag.. hemska drömmar.. är det för att jag är gravid som jag börjat med sånt??

natti natti <3

tack för ni läser bloggen <3

vad tyx om hängslebyxorna ;)? hahahah det är mammas baggie hängsle..

som ska vara stora .. det va dom på mig med i början ... meeen nu får jag knappt på mig dom heller :P



just det jag har glömt att säga att nu är det bara tio veckor kvar enligt beräkningen!!!

<3


Kommentarer
Postat av: Emma

Inget recept på: smördegsinbakad fläsfile med svamp och klyftpotatis och sås o sallad!



??

:)

2011-02-05 @ 12:59:06
URL: http://emmiisz.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Känner igen det där med drömmar, när jag var gravid drömde jag väldigt mycket och framför allt konstiga drömmar:)

2011-02-05 @ 15:17:59
Postat av: Lisen

Vart köpte du dina tröjförlängningar? Skulle vilja ha några själv faktiskt =)

2011-02-05 @ 23:44:14
Postat av: Mikka

När har du bf? för enligt dina dagar ska du ha samma dag som mig, 14 april!:)

2011-02-06 @ 17:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar