ÄVENTYR I ULLARED!!

ÄNTLIGEN, så avslöjar jag att jag varit i ullared!!

det var första gången jag var där, om man inte räknar med när jag låg i mammas mage och i vagnen haha!

ojojoj ullared är mitt nya favoritställe!

I LOVE ULLARED!!

längtar redan tills nästa gång!

åkte dit klockan 6 i fredagsmorgon.. det blev en biltur på 3 timmar.. åkte dit med farmor o farfar och mamma! så vill passa på att tacka så mycket för en underbar dag!
och alla saker<3

fyllde lite vagnar och en massa kassar haha men gud vad nöjd jag är och så bra saker jag fick!

ps. har inte sett ett så långt kvitto hahaha!!!

verkligen super duper nöjd och tacksam är jag!

köpte en massa saker till bebisen

bland annat sängkläder till spjälsängen

täcke och kudde och sänkläder till vagnen

massssssssor med våtservetter till bjölbyten and so on..

babyoljor

skötväska

mygg nät till vagnen

regnskydd till vagnen

ammnings kudde

nappar

snuttefilt och gossedjur

sen handlade jag en massa saker till min lägenhet!

massa inredningssaker osv..

det blev så mycket att jag inte kunde fotografera allt om ni nu är nyfikna.. och jag kan inte skriva upp allt i heller för det skulle bli väldigt mycket att skriva :P

men jag är super nöjd och ni kommer ju se sen när lägenheten är klar hjur jag inrett :)




just det jag skulle hälsa från MORGAN och OLA-KONNY

vilka puddingar :D


ULLARED VI SES SNART IGEN TUMMEN UPP FÖR ULLARED!!













Kommentarer
Postat av: Zara

Ååh, du sprider så mycket glädje Olivia! Keep it up! :)

2011-02-19 @ 23:30:58
Postat av: Mathilda

Väldigt smart val att "grov" handla allt viktigt på Ullared, mkt bra saker för pengarna!!! Du kommer få det så bra :)

2011-02-22 @ 10:18:27
Postat av: Mathilda

Väldigt smart val "grov" handla allt nödvändigt på Ullared, mkt bra för pengarna! Du kommer få det så bra ska du se :) Men glöm bara inte bort att det inte bara är lägenheten och ström och sånt som kostar! Du ska kunna mätta magen varje dag oxå! Bara så du har med det i tanken hela tiden =)

2011-02-22 @ 10:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar