the day of hell, 22 dec

igår 22 dec var en dag av rent helvete..

dagen började med att min släkting dog i cancer... den cancern tar fan över världen nu för tiden ..

höll på hela dagen med att städa och planera inför kvällen då jag för flrsta gången skulle träffa en kompis ensam...

hade gjort mig fin och allt och en timme innan så fick jag veta att det inte blev av eftersom en väldigt nära henne i familjen också låg väldgit illa till i just cancer... skumt och sjukt!

sen resten av kvällen blev bara kaous och helvete... men de pratar vi inte mer om ...

undrar ubland vad som är menat för mig ... aldrig nån gång får lyckan hålla sig i för mig ..

sedan den dagen jag blev gravid så har jag blivit straffade av en jävla massa folk...

och tro mig det håller i ...

finner jag ingen lycka i nått.. så själklart gör jag det i tellus, det finaste som finns på hela jorden, men även det försöker ju folk förstöra och ta bort från mig ...

så jag undrar ibland vad som är menat för mig ...

tänk om man hade ett facit på livet?



Kommentarer
Postat av: Annette Olsson

Älskade lilla Olivia. En dag kommer du att känna att lyckan kommer till dig också. Med tanke på Tellus vår allas stora skatt så borde du vara lycklig. Bara jag ser honom så känns livet lättare.

Han ser ut att vara ett mycket älskat barn och energin från honom går rakt in i min kropp o i mitt hjärta. Gamlamormor älskar er för evigt.<3 <3 <3





2011-12-23 @ 23:51:04
Postat av: Anonym

ville bara säga att hur människor ens kan straffa och trycka ner en person för att man är gravid vid ung ålder är inga man ska lyssna på.Vem har sagt att man klarar av det bättre för att man är typ 30 och gravid? Kan med all säkerhet säga att du kommer klara detta superbra, bättre än vad många andra mammor ute i världen klarar det. trots att dom är betydligt äldre än dig. Fortsätt kämpa på, ta åt dig av positiv kritik och låt ingen klampa ner på dig för det är varken du eller din son värda! Önskar er all lycka!



förresten, väldigt fina bilder på en stolt, begåvad snygg mamma och en riktigt glad och söt son.

2011-12-25 @ 02:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar