svåra beslut...

hänger stora stenar på mina axlar och mitt bröst!
har så svåra beslut att ta!
sitter typ fast, e jag stark nog att göra ett beslut, kommer jag inte längre ändå..
det är som kvicksand.. ingen förstår hur och vad..

idag kom min ring, fast jag har inte öppnat brevet ;) aaaaah så sugen! men det är ju faktiskt en julklapp till mig så får vänta...

har även köpt en ny vagn idag, men har inte fått den ännu...

därför kanske någon sen är intresserad att köpa tellus vagn :)?
kände jag behövde byta upp mig lite :)

varit i skolan..

men fick sjukt ont i hela magen som magkatar, det är väll all stress och onödig energi som tas från mig ...

nu ikväll blev det mys framför tv:n

mamma bakade kladdkaka och vi såg på bonde söker fru bröllopet!

jag vill också gifta mig!!

nu ska jag försöka lägga mig.. glömmer ju alltid bort tiden här om kvällanrna..

lucia i skolan imorgon och julshow så måååste sova!!



fotograf: nickolina jarl


Kommentarer
Postat av: m

Vad e priset på gammla.vagnen då ? :-)

2011-12-14 @ 23:32:00
Postat av: marre

Jag tyckte du var jättelik hon som gifte sig, trodde nästan att ni var släkt på något sett :)

2011-12-15 @ 07:08:15
Postat av: Anna

Kul med ny vagn! Vad blev det för nån? Lägg gärna upp bild :)



Förresten? Vad är det som känns så jobbigt :( kram

2011-12-15 @ 22:31:43
Postat av: CHANTEL

Hej jag läste tidningen om dig att dina vänner har svikit dig och vuxna kallat dig för h*ra är det sant`? i så fall är dom väldigt omogna. Förresten jätte gulig sån har du!

2011-12-15 @ 23:07:43
Postat av: CHANTEL

Oj son haha

2011-12-16 @ 20:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar