smärtasamt

ingen bra dag..

"eklgöerjgöoqwjpgoqjwgerojh"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


så de  e allt ja säger om den saken ...

tellus ligger med 40 graders feber och har gjort hela dagen ..

jag har kräkt, och har jäte ont i huvudet..

och sårad...

packat upp alla julklappar...

tog en promenad till affären ...

köpte MASSA burk mat till tellus och en äpple jucie :) kan va gott o friskt!

till middag blev det förätt

sen till middag hade vi morot och palsternacka inrullat i lövbiff med sås med choklad i och potatis gratäng!

efträtt mjuk pepparkaka och choklad!

ska föröska somna sjuklingen och sen ska ja nog lägga mig och se en film :

john tycker must die!

där dom sätter dit en idiot kille!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Olivia!

Jag har skrivit förut och försökt stötta dig i att strunta i alla andra runt omkring, och att hålla elaka människor långt borta. Jag vet, det är svårt, speciellt om de står en nära...men du måste för Tellus skull.

Du verkar vara väldigt stressad i varje inlägg eller så har du blivit sårad på nytt.

Din lille gosse känner av din sinnestämning mer än du kan ana, därför är det viktigt att du mår bra.

Försök varva ner och ta det lugnt, fokusera på sådant som får dig att må bra, omge dig med fina männniskor.

Du är stark, och du har många som stöttar dig i din familj. Var glad och tacksam för det och njut istället för att oroa dig. Tusen kramar!

2011-12-26 @ 20:25:23
Postat av: Lovisa

Hej Olivia! Fan vad fint du sjunger :) Blir helt rörd. Jag är riktigt imponerad. & vilket go' liten son du har, ni är så lika och fina! Jag tänkte fråga dig om du pratar skånska, för det hörs isåfall inte alls när du sjunger :) Tacksam för svar! Mvh Lovisa

2011-12-26 @ 23:55:53
Postat av: flisan

heej olivia :) undrade bara om du kunde lägga ut en bild på din mage före du blev gravid sen under din graviditet och nu efter så man får se skilnaden :D snälla :)

2011-12-27 @ 23:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar