Min helg ♥

Tänkte blogga om min helg som faktiskt är lite privat ;)♥

på dagen efter skolan så åkte jag och clara på lite shopping...

handlade en julklapp till tellus :D
 
och sen en pressent till en tjej i klassen för hon var så snäll till mig i fredags :) tyckte jag kunde va snäll o visa min tacksamhet :)

i fredags blev det fredagsmys och idol finalen!

beställde mat och sånt, sen på kvällen blev det mys och godis o tända ljus inför idol!

amnda stod som vinnare och det tyckte jag var rätt :) kvittade faktiskt mig i år vem som vann för jag tyckte båda finalisterna var jätte duktiga :) rätt skönt för då slipper man bli arg om den ena inte vinner ;)

måste dissa idol med en sak och det var att det inte såg ut som en FINAL!

det gick snabbt och det var inget ös.. kändes rätt dött faktiskt..

vad kunde gjordet det bättre?:

* ett ösigt nummer med alla deltagare från säsången
* fina lampor, det såg ut som om dom stod i ett rum med en vanlig lampa
* rök maskin på golvet på final låten
* spelat vinnar låten ist för att ropa ut namnet!


vad jag förstått det som så ska idol lägga ner och det hoppas jag verkligen inte för jag tänkte söka nu nästa år! va ju höggravid när ja skulle söka i år så blev inte ;) :(


haft en jävla allergi hela helgen så knappt kunnat andas.. tänk er HELA helgen :( ... (hatar katter)

sen lördagen var som den var på dagen... sen blev det lekplats med tellus och så..

sen blev det fix inför kvällen då jag skulle vara barnfri och ha julfest med lite vänner!

saknade verkligen tellus som in i bomben !

vi åt mat och jag tog black and withe, tyvärr hade dom inte stekt oxköttet så det var inte blodigt utan RÅTT!  gick inte o äta inte...

sen blev det julklappsspel och som vanligt vinner jag mest paket ;)

vann:
* hårspray
* örhänge
* armband
*gubbisnuddar

sen körde vi sms rolett!

blev mycket skratt och kvällen blev lyckad!

sen åkte jag och mös med telllus!

nu är vi hemma och det känns underbart! ska bara ta det lugnt och vila och göra det jag känner för! <3


UPPDATERAT MIN IPHONE NU MED ;)






Kommentarer
Postat av: L I S A

Jo, dom ska lägga ner idol :/ Men tror dom ska ha The X Factor istället, är typ likadant :)

2011-12-11 @ 13:56:05
URL: http://lisaannier.blogg.se/
Postat av: Bella

Hej! Jag har några frågor till dig:



Hur reagerade dina föräldrar när du sa att du ville behålla Tellus? Och hur sa du de till dem?



Och hur gör du med Tellus när du går i skolan? Går han på dagis eller dagmamma eller något liknande?



Jättefin blogg!

2011-12-11 @ 21:35:46
Postat av: Louise

Hej!

Tycker du inte att det skulle var kul med egen webshop där du skulle kunna göra vad du vill med den? Om du tycker det så har du chans hos mig här. Var med och tävla om en grattis webshow som är värd 6000:- här på : http://laakinoiise.blogg.se/2011/december/tavla-och-vinn-en-egen-webshop-varde-6000-.html#comment

2011-12-12 @ 18:25:33
URL: http://laakinoiise.blogg.se/
Postat av: Zara

Var finns den gungan? Har letat skitlänge efter den.. alltså ja jag är seriös :P Kan du förklara?

2012-01-03 @ 21:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar