Julafton!

började julaftonsmorgon med att äta mysig frukost med familjen, nybakade scones och varm oboy framför sista avsnittet av julkalendern!

efter det blev det fixa och sen iväg kl 1!

då blev det jul mat med allt man kan tänka sig!

världensgodaste kötbullar, jansons, potatis, ål, korv, skinkan bröd, ägg osv osv...
ALLT

klockan 3 blev det kalle anka!

tellus somnade i min morbror famn, som precis kommit hem efter 2,5 år i usa!

sen blev det julfika

mjuk pepparkaka och lussekatter, glögg och chokladpraliner, knäck, och rocky road som är det godaste som finns!


efter det kom tomtarna ;)

tellus är som vanligt superglad och älskade tomten .. skrattade åt dom och tyckte det var super roligt..

han har varit en snäll pojke för han drunknade i alla julklappar han fick!

sen blev det mer mat och gröt!

jag fick mandeln som varje år ;)

fick ett fint litet godispris!

sen bar det hemmåt och kvällen slutade med oro över en person som förstörde väldigt mkt ..

natten slutade med ikke sömn och att jag spydde!



detta fick vi!


TELLUS:

kläder
tavla
skinn jacka
morgon rock
leksaker
bilder bok
hand docker hund och katt
klossar med spann
djur bowling
väska som min lillebror sytt
telletubbies land
dansande telletubbies
dansande räknande sjungande hund
resa



JAG:

silvering med tellus namn
rouge
puder
mascara
tröja
pyjamas
pengar
iphone vantar
trisslott
choklad
RESA




vi fick alltså en resa

ALL INCLUSIVE - egypten om några dagar!

bilder på julklapparna kommer i ett bildspel!!




Kommentarer
Postat av: Karolina

Ååh! Det där hotellet skulle vi ha åkt till i februari, men det var då det var kaos där, så man fick inte åka... Det är ju ett jättefint hotell!! :)

2011-12-25 @ 21:35:00
URL: http://bykarroo.blogg.se/
Postat av: E

2011-12-25 @ 22:47:06
Postat av: Emelie

Tänkte bara fråga, är det bara du och tellus som ska iväg på resan eller ? :)

Super fin och bra blogg btw!

2011-12-25 @ 22:48:10
Postat av: Caroline

Ohh har varit där, tror hotellet heter typ aqua marine eller något sånt? Verkligen ett super fint hotell!

2011-12-26 @ 20:31:30
Postat av: Inga-Lill Westerblad

Hej Olivia!

Ville bara säga du är en tuff tjej, det skulle finnas flera sådana som dej.

Om jag hade blivit gravid vid 16 års ålder hade det varit katastrof på min tid fick inget sådan ske. Du har också en jättefin mamma som hela tiden har stöttat dig. Har läst om er i Året Runt. Själv är jag en 70 årig kärring då kan du förstå varför det hade varit katastrof.

Krama den lilla killen från mig.

Hälsningar

Inga-Lill Westerblad

i mörkaste småland en ort som heter Blomstermåla

2012-01-08 @ 17:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar