JUL LOV!

drog till skolan imorse för avslutning..

förlåt skolan men kändes onödigt att komma, va inte särskillt kul :( , man måste va ärlig ju?

ritade och skrev komplimanger till allt.. som vanligt när man kör sån lek så får man ingen hjärtligt utan mer, snäll, rolig, glad osv..

sen fikade vi.. men ja tålde ju inte fikan.. sen fick man plötsligt gå..

hela dagen har jag haft tomte verkstad typ..

slått in massor med julklappar!

sen tog jag en promenad ner i stan och fikade med mamma!" jag tog en chai latte och e cesar sallad!

vi delade en polka chokladboll!

sen handlade jag en helt del på h&m.. här är lite :) matchande kläder till tellus , och en tantig lite ful "fintröja/linne" vad man nu vill kalla det .. till mig .. men med ljusa jeans och smink och göra sig fin så gör man den aotumatiskt snygg :)

när jag hade tagit en promenad hem igen i mörkret så blev det mer julklapps inpackning...

sen bled det mysig ostbricka ikv till mat!








Kommentarer
Postat av: Lizzie

Det är så trist när man inte kan få en hjärtlig kommentar alltså.

Folk är dumma emellanåt :(

2011-12-21 @ 23:21:32
URL: http://frunilsson.favs.se
Postat av: Ellen

Först vill jag säga att jag tycker du är jätteduktig och stark! Tellus är jättefin och du med!

Jag såg en film som du gjort om dig Tellus och hans pappa (mergim), den var jättefin men jag undrar bara är ni ihop? Eller är ni kompisar?

Ha det bra, god jul! ;)

Kram

2011-12-22 @ 20:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar