Tellus 4 månader ♥

Idag är min älskade Tellus 4 månader!

tänk vad han växer och blir stor!

idag skulle det bli en sån bra dag!

men som vanligt förstör en viss person jävligt mkt o ja e så trött på det nu och orkar bara inte! så har varit väldigt ledsen! allt ska ju va mitt fel o ja e ju såå dålig?! ....

tänk innan man öppnar munnen , jo tack!

var ialla fall på JB skolan imorse på rund tur!

träffade rektorn o vice rektor!

står i valet och kvalet mellan bageri och florist..

men nu har jag bestämmt mig för florist!

det passar best eftersom att jag måste ha med tellus i skolan ..

det är bara 9 tjejer i klassen så det blir lugnt och skönt!

klockan ett blev det möte med alla föräldrar o bebisar på bvc!

det kom dit en dietist och berättade om barnmat och smakportioner osv..

sen tog man en promenad hem! och såg fram emot att få ge tellus sin första smakportion!

men det blev inte så..  pga att en person sårade mig ...

ikväll blev det kycklingsallad!

och nu har man tittat på true talent som har börjat! shiet vad bra och trevligt program!!

och nu är det BB på tv!

 


Kommentarer
Postat av: Linn B

Hej!!! Gå gärma in på min nya blogg och komentera!!!

linnsanslife.blogg.se

2011-08-24 @ 21:23:12
URL: http://linnsanslife.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

fin :)

2011-08-24 @ 22:08:35
URL: http://saandrabooqvist.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hej, så gullig Tellus är! Han har verkligen dina ögon.



Men om jag får fråga, var är pappan till han? Är ni fortfarande tillsammans?

Har inte läst din blogg så länge:$ Tacksam för svar

2011-08-24 @ 22:27:43
URL: http://nattawan.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Tjenare

Vill inte vara tjurig utan mest påpeka en kul grej som Du skrev.



"var ialla fall på JB skolan imorse på rund tur!"



Jag är nyfiken på hur man går en RUND tur? Går man i cirklar då? ;) Rundtur ska det väl vara.... :) Gratta lillen!!!

2011-08-24 @ 22:48:16
Postat av: björn heter ja :) <3

så fina på bilden :) <3

2011-08-25 @ 00:05:22
Postat av: A

Vilken underbar bild på er!

2011-08-25 @ 06:50:29
Postat av: Linda

Hej Olivia!



Varför låter du elaka och bittra människor förstöra för dig, kan du inte klippa kontakten helt med sådana?

Ge inte sådana människor din energi.

Jag vet, det är inte lätt, speciellt när man är ung. När du blir äldre inser du att du la för mycket tid på sådana människor.

Kram, stå på dig!

2011-08-25 @ 11:02:08
Postat av: Hanna Aarea

sjukt fin bild! ni är så söta o han har dina ögon! vilket e väldigt vackra :)

2011-08-25 @ 13:28:06
URL: http://hannaangelicaaarea.blogg.se/
Postat av: Anonym

fint kort! =)

2011-08-25 @ 13:28:14
URL: http://nattstad.se/ceckarlssson
Postat av: emelie

fina :) och du, låt inte folk trampa på dig! lägg den energin på det som är viktigt i ditt liv och som behöver det tusen gånger mer :) kram

2011-08-25 @ 18:18:36
Postat av: cassi

underbar bild på er! :) o florist låter jätte kul pasar nog dig. kram o grattis till tellus.

2011-08-25 @ 18:22:09
Postat av: =)

Det borde vara förbjudet att vara så snygg som du är,fyra månader efter en graviditet!! Jag tycker du verkar vara en otroligt stark person Olivia,inte minst med tanke på att du faktiskt har fått barn i din ringa ålder!!Du verkar vara en klok tjej som vet vad du vill och står med båda fötterna på jorden!!

Du är toppen och förmodligen en underbar mamma!!Hoppas att du och Tellus kan fira hans fyramånadersdag på bästa sätt,trots tråkigheter!! Många kramar!

2011-08-25 @ 19:56:11
Postat av: Ingrid

Tycker du tar så väl hand om din lilla son. Du är ett föredömme för unga flickor/mammor. Du tar ju ansvar för Tellus. Tycker Tellus är så lik dig. Kram och fortsätt på den väg som är den rätta för dig och bry dig inte om vad andra tycker.

2011-08-25 @ 20:41:55
Postat av: Elin<3

Riktigt fin blogg! :) Grattis till lillen :)

2011-08-28 @ 18:11:24
URL: http://sayitwithflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar