ta söndagen som den kommer ;)

min söndag såg ut som så....

vaknade upp i tomelilla , sedan blev det att ta tåget hem :)

under dagen blev det att bara ta det lugnt i soffan.


på kvällen åt men middag hos farmor o farfar vi beställde från regement, och som vanligt e dom alltid typ 20 min sena med maten tyvärr :/ ...

det blev black and white för min del!

sedan målade tellus en fin teckning!

sen gick jag hem och städade och hängde upp tvätten osv..

sen kom tellus "p..." vi var ensamma hemma och passade huset.. så vi såg på film när tellus sov!

sedan blev det hopp i säng eftersom det var skola dagen efter!

men det blev iallafall en bra kväll :)








Kommentarer
Postat av: johanna

Hejsan jag ställde en fråga i ett an dina inlägg för någon vecka sedan och frågade vad tellus ''p..'' är, om det är tellus pappa och varför du inte skriver tellus pappa då..

Skulle bli glad om du svara :)



Din blogg är väldigt fin och Tellus är jätte söt !

2011-08-30 @ 16:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar