duktigt duktigt ;)

när man vaknade imorse fick man ju lite avlasstning av tellus "p..." så jag kunde göra mig klar inför skolan!

fixade, packade allt , en väska åt bara blöjor typ ;) haha och åt frukost..

sedan åkte man till skolan ...

tellus tröttnade snabbt på alla 11 tjejer i klassen , han e ju den enda killen ;) det är inte lätt alltid ;) haha

jag har typ inte gjort någonting idag i skolan eftersom att jag inte fått min dator :P

så imorgon ska ja få min egna dator av skolan :) sedan sätts det igång med att designa min egen hemsida där alla mina arbeten kommer läggas ut, bilder på mig och bilder på mina konsterk jag kommer att göra med brubucketter osv!

fick ett matkort idag ialla fall som man kan äta på lite olika ställen med..

store thor, max, pasta mannen, pizza boden och en restaurang till..

vi tog bussen till





STORE THOR!!

fy fan säger jag bara, jag måste bara skriva det och berätta och få det ur mig..

vi stod i kö i regnet för att komma in för att äta.. sedan när jag kommer fram så verkligen SNÄSER dom åt mig att jag inte får komma in för jag har banvagen , okej? men min son ligger och sover i vagnen och jag har kort lunch och jag måste äta? nä men vagnen får inte komma in du fåt låta den stå ute vid gatan ... okej ? men vad tror ni själva lixom ... blir så förbannad, jag kommer ringa chefen, och jag ska även be skolan ringa chefen .. lite gästvänlighet får man fan ha , inte bara snäsa en rakt upp i ansiktet!

så det fick bli att vi fick ta en hamburgare på max, som man fick slänga i sig eftersom vi va tvugna att hinna med bussen tbx..

efter skolan var jag ute och gick power walk i skogen , riktigt skönt! gick med vagnen, kan ju hoppas det ger lite mer träning ;)

ikv blev det fisk och kokt potatis lagat påett gott sätt :)

sen har man sett säsongs starten av ROBINSSON!

badade föressten tellus innan och gav honom även massage!

farmor " tellus gammle farmor" hade köpt en fin tröja till tellus idag! och ett par byxor och även om jag ville ha en skinnjacka till honom !! tack <3










Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hur går det med tellus i skolan? Vad tycker dina klasskompisar om det, hjälper dom dig typ om du behöver göra något?:)

Kram

2011-08-30 @ 07:52:14
URL: http://alexandraslya.blogg.se/
Postat av: Lizzie,Gift med Daniel,Mamma till Lex,Linnéa och Rasmus

Åh du gör bannemej inte mer än rätt i att ringa chefen för det stället.

Sånt blir man så jävla förbannad på att dom ens har mage till och hålla på så.

Har själv råkat ut för samma sak ett par ggr.

Idioter det är ordet för sådana människor!

2011-08-30 @ 15:52:56
URL: http://chibi84.blogg.se/
Postat av: Jisu

hej!

fin blogg du har :D

vill tipsa dig om en sida där man seriööst får gratis smink!

http://www.gratismakeup.se/?r=256585 heter sidan, du behöver bara klicka på länken där. är inte det lite awsome!?

2011-08-30 @ 17:58:59
URL: http://jisu.blogg.se/
Postat av: XOXO

Vill du få fler besökare som jag går in och trick på



http://laakinoiise.blogg.se/2011/august/trick.html#comment

2011-08-30 @ 18:29:31
URL: http://laakinoiise.blogg.se/
Postat av: Eva

Store Thor har alltid varit sånna.

2011-09-09 @ 21:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar