5 timmars reportage till aftonbladet!

ojojoj vilken dag! snacka om att jag är helt slut!

nu skulle det sitta fint med några bitar godis, men nix ja måste verkligen försöka hålla igen med allt onyttigt nu!!!

hjälp mig!!

aftonbladet kom kl 11 imorse och sedan gick vi ner i stan och kollade barnkläder och jag eller tellus fick ett servis av fotografen!

sen gick vi till esspressohouse o åt jag tog en cesarsallad med vitamindricka!

där snackade vi lite med caroline o hennes lilla tös aaihleya!

sen gick vi vidare mot coop och handlade blöjor och sedan till slut tbx hem!

där vi tog några proträtt bilder och sedan kom han som skulle intervjuva!

så efter 5 timmar gick dom hem , snacka om en lång dag!

fickat klart min fotovägg!

åt god kvällsmat och nu tar ja det lugnt e helt slut..

puss o kram !








Kommentarer
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Hej sötnos! Just nu håller jag en massa samarbeten tillsammans med olika företag, och det fylls på dag för dag. Bland annat Ziperall och Stockholmsgruppen Cosmetics!



Du har bland annat chansen att vinna, smycken, kläder, underkläder, smink ifrån olika kända märken, zumba och mycket mer.



Kika in i min TÄVLINGS-kategori (direktlänk: http://flavoured.blogg.se/category/tavlingar.html) för mer information. Och kom ihåg, läs alla inlägg nogrannt :) Kram

2011-08-16 @ 22:33:58
URL: http://flavoured.blogg.se/
Postat av: Lee - Melwins mamma

Kul att media uppmärksammar dig!

2011-08-17 @ 11:05:31
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Milo

Fotoväggen blev jättefin! :)

2011-08-17 @ 11:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar