reebook easytone

YES!

jag är super nöjd och glad!

i över ett år har jag velat ha sånna här gympaskor!

varit i malmö idag med mamma.. vi körde dit utan att köra vilse, hör och häpna vah?! haha

sen gick vi och lunchade kina box..

sen blev det shopping!

jag längtar tills jag kan börja köpa snygga smala kläder!!

så inte så roligt när man ser tusen saker man vill ha för en gångs skull, brukar aldrig "falla" för nått men fanns ju jätte fina och söta saker nu , bara för o retas tror jag ;) haha

men SNARTSNART så..!!

har iaf velat ha ett par bra gympaskor länge, hittade dessa reebook på internet men då var man tvungen att beställa från usa.. så det blev aldrig av..

nu har dom kommit till sverige, så jag blev förälskad och var tvungen att köpa dom..

dom är special formade inne i skon och under skon..

dom är som att gå i sand..

stärker varje muskel ännu mer än en vanlig sko..

vaderna, låren och rumpan ska stärkas och bli snyggare ;) olala!

supersköna och ska göra en hott hott hott!!

1199 kr kostar dom, och det är det värt..

nu blir det snart tusen långpromenader med vagnen, hot mamma!






Kommentarer
Postat av: schej 17

jag har exakt sådana, och de i butiken sa att de skulle vara extra bra om man hade problem med ont i benhinnor, ont i leder osv. vilket jag har. men jag kan säga att de verkligen inte är bra! jag får väldigt ont i ben och fötter efter jag gått i bara ca 5min.. hoppas de fungerar bättre för dig, för de är verkligen inte gjorda för mig :/

2011-04-21 @ 01:34:33
Postat av: Linda

Hej!

Har ett par svarta med guldiga detaljer, och jag älskar dom! Det känns verkligen "tungt" när man har gått en bit och musklerna får jobba extra.

2011-04-21 @ 08:27:59
Postat av: Emma 16 & gravid

Fungerar dem verkligen? Jag har provat ett par, men jag kände ingen skillnad. Du får skriva om det igen sen när du gått i dem ett tag! :D

2011-04-21 @ 12:42:21
URL: http://mommyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar