oh happy day!

idag har jag haft en riktigt bra dag!

var på samtal på sjukhuset klockan ett till två..

efter det så träffade jag therese på stan , vi tog en fika på bänken på toget där solen sken för fullt

det blev en god chokladfrapino med grädde på toppen!

haha man kan ju säga att folk nog inte har tv hemma ;)

när man ser hela ute serveringen vända sig om haha oj vad diskret!!

träffade lite olika folk bla.a madde, fick en pressent till bebisen , en riktigt fin tröja och ett par byxor

suuuper sött, en riktigt sjöman/strandpåg kommer han bli! riktigt fint! tack <3

idag har jag haft riktigt ont , i jumskarna och ryggen som mensverk..

kan knappt gå mer haha..

men det peppar mig ännu mer så jag skulle ge mig fan på att ut och gå vid saltan, mamma sa nu får vi vända så att du orkar tbx, men nix jag skulle gå ända ut vid jakten och tbx..

fast jag haltar rätt mycket och ser ut som en klumpig elefant!

nu ikväll så lagade jag och mamma pasta med pastasås, gjord på creme freiche, bacon bitar och grön paprika.. gottigt!!

nu sitter jag och ser på en unge i minuten, lite rädd blir man men nä nu vill jag ha ut honom !!1

jag håller på att bli galen !!

imorgon blir det en full speckad dag på sjuikhuset!!!



gucci min hund märker verkligen att jag har en bebis i magen, hon är överbeskyddande till mig..

och när jag säger , ah bebisen och klappar på magen så blir hon så avis och lägger sig över magen och ska slicka mig i ansiktet och visa att hon finns, hon är för go!








Kommentarer
Postat av: Emma 15 & gravid

Åh, frapino är så himla gott. Och baristas frappuchino. OM NOM NOM! :D <3

2011-04-05 @ 15:53:11
URL: http://mommyemma.blogg.se.
Postat av: Emma 15 & gravid

Jag menar frappista xD

2011-04-05 @ 15:53:34
URL: http://mommyemma.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar