Mina bröder!

mina bröder e monster, men inbland kan dom vara för söta faktiskt!

för någon dag sedan så åt jag middag hos mormor o morfar..

mamma satt vid köksbordet med familjen och sa - olivias vänner har varit intresserade av att bli gudföräldrar till bebisen..

min minsta lillebror casper flög ifrån bordet och sprang upp på ovanvåningen..

efter en stund kom han ner igen med mobilen ända uppe i huvudet hha

mamma frågade vad han sysslade med..

det visade sig att han smsade´mig..

SMS: hej olivia, jag och robin vill vara gudfar till din bebis!

jag svarade , okej men då får ni lova att vara snälla

han blev superglad och skrev okej jag lovar och en stor happy smailis!

haha!!


i förrigår frågade min bror mina föräldrar, när ska bebisen komma?

om två dagar..

och båda mina bröder tänkte på det resten av dagen , det var ju inte klokt att det bara va två dagar kvar ;)


igårkväll satt min lillebror och sa till alla att vi skulle berätta för bebisen att han skulle komma i natt...
han vill så gärna det eftersom jag sovit hemma på soffan i natt, eftersom mamma fyller år och han är beräknad tills idag...

så sjöng han , kom ut bebis, kom ut bebis haha.....


ja roligt att även dom är förväntansfulla nu :)

o min ena kusin sa, ja tänker önska mig att det snöar när han kommer ut ,för då kan vi gå ut och leka i snön, hans första snö någonsing ju!


Kommentarer
Postat av: Linnea

gud vad gulligt av dina bröder ^^ :)

du är otroligt stark olivia och jag beundrar dig ! :)

2011-04-22 @ 11:44:26
Postat av: :)

Ska du börja gymnasiet till hösten eller ska du gå om nian? :)

2011-04-22 @ 12:02:08
Postat av: Anonym

Va söta!! Hur gamla är dina bröder? (:

2011-08-07 @ 23:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar