duktig!

idag har jag varit riktigt duktig!!

morgonen såg ut som så att jag diskade, vattnade blommor, vek in tvätt i garderoben óch duschade..

sen kom mamma och vi gick en runda på stan i det soliga vädret!

sen körde vi och handlade och tog sedan en promenad vid stranden..

tädat och tömt kylen och frysen och torkat av den och sånt, å nu är det skinande rent med nya fräscha varor.

sen damsög jag!

och vi lagade mat..

tyvärr blev kvällen inte om man tänkt sig..

lugnat mig nu så för att göra en stor sak kort,

e så besviken på att märka att dom som står en närmast sviker en ..

har man inte accepterat mitt val så kanske det e dax o göra det nu ..

man kan säga sina åsikter men vad hjälper det för? inget kommer ändras.. alla tar vi våra val i livet..

gråtit väldigt mkt ikväll.. men nu har jag lugnat mig och sett lite tv, en unge i minuten och sen big brother..


Kommentarer
Postat av: Victoria Sydäng Blomster

Hej!

Låter som du verkligen "boar" nu :) Det brukar man ju göra innan förlossningen. Jag tror du föder den 20 April för då födde jag nämligen mitt första barn för 11 år sedan :) Gå gärna in och läs min blogg www.victoriablomster.blogspot.com



Jag blir däremot ledsen när jag hör att du varit så ledsen igen, men jag förstår dig...



Tänker på dig!

Kram,

Victoria

2011-04-18 @ 22:45:03
URL: http://victoriablomster.blogspot.com
Postat av: Gisela

Jag tycker det är dumt av en som står en nära och bara sviker en. Hade jag stått dig nära så hade jag accepterat ditt val att behålla barnet. Hade en av mina riktigt nära vänner blitt gravid och den personen hade valt att behålla det så hade jag accepterat det och stöttat henne i vått och torrt, för det är så man gör när man är en riktig och äkta vän. Jag förstår dig verkligen i vissa saker du skriver om!

2011-04-19 @ 00:34:01
Postat av: Åsa

Hej Olivia!

Förstår att det sårar dig när någon som står dig nära sviker.

Precis som du skriver är det inget du kan ändra på nu, och de som då inte har förstått det är tyvärr inte dina vänner.

Jag tycker du ska säga upp kontakten med dessa så kallade vänner helt och hållet. De är inte värda dina tårar.

Gå vidare, och du ska se att du får nya fina vänner som stöttar dig.

Du behöver inga energitjuvar som tar din kraft och ork nu.

Ta distans, klipp banden, och som sagt gå vidare, för nu börjar en helt ny sorts liv för dig.



Kramar!!

2011-04-19 @ 10:38:44
Postat av: Matilda

Jag vet vad du menar och man blir verkligen sårad av hur folk reagerar och pratar. Men man får muntra upp sig med dom som inte sviker. Och vetskapen av att man har bra vänner också. Jag tycker du är stark som gjort det val du har!! Sitter lite i samma sits själv så jag vet vad du gått igenom.

2011-04-19 @ 15:09:01
URL: http://pavaratsatt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar