Älskade dag!!!!!

gör er beredda på ett långt inlägg med mycket intressanta saker!!

idag fyller pappa 37 år så vi har firat honom! grattis pappa!<3

så imorse sjöng vi för pappa..

sen vid lunchtid så träffade jag tv producenten, vi åt thaibuffe och pratade..

imorgon tänker ja skita i unga mammor gruppen eftersom det bevisat att folk inte har respekt och inte kan ställa upp ett skit, och sånt gör mig jättesur! så då kan dom klara sig utan mig :)!

imorgon kommer det bli en fullproppad dag så jag kan berätta att imorgon kommer ni få världens intressantasete inlägg, kommer bli filmad imorgon om ni ser mig och undrar vad som pågår så är det från tv.. kan tyvärr inte berätta mer.. men vi ska ut påäventyr och hitt apå massa roligt..





fick brev från socialen idag , utredningen dom gjorde på mig e nerlagd :D
nån anonym anmälde ju mig för o va farlig.... och de blev utredning på mig , dom hade tydligen skrivigt att jag var farlig och att jag bodde på 3e våningen så jag kanske hade tänkt kasta ut barnet nån gång.. ja vet, vi kommenterar inte ens det, vi tänker nog samma sak haha och det är sjukt och man vet nt om man ska skratta eller gråta ;) men dom lägger ner utredningen för dommärkte att jag var en fin tösabit :D



har även varit på polisstationen idag, vår cykel blev stulen.. vi gick dit och där va faktiskt vår cykel, men det var en annan man som tdligen skulle få den hade han sagt.. så vi stod där i en timme och till slut mutade vi ut cyklen med pengar.. för det är ju vår cykel!!! så vi fick betala men jaja ...


vann 50 kr på en lott idag , fast som vanligt så har dom alltid gått ut för typ en månad sen .. ALLTID sker det mig.. vinner och den e utgången ... hmm bull


eftersom pappa fyllde år så bjöd han familjen på fika, jag fick en megastor polkagrismaräng :D

sen till kvällsmat så bjöd han på pizza men jag tog kebab tallrik!

nu har jag nyss kommit hem och ätit jordgubbar... imorgon väntar som sagt en full proppad dag!!!




Kommentarer
Postat av: alexandra linde

nu är det väl bara 3 dagar kvar tills den lille kommer? =)

och stort grattis till din pappi!

2011-04-11 @ 23:16:42
URL: http://alexandralinde.blogg.se/
Postat av: anna-ett barn på jorden, en ängel i himlen & ett mirakel i magen

Spännande nu att följa dig och se då liten kommer, min är inplanerad till nästa vecka :-)

Och fortfarande blir man sjukt sugen på allt gott du äter alla dagar ^^ Hoppas det blir roligt med filmteamet.

2011-04-12 @ 09:58:16
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej Oliva!



Vilken fin blogg du har! Jag jobbar på VideofyMe och skulle vilja komma i kontakt med dig. Hör gärna av dig till mig så berättar jag mer!



Lycka till!



Mvh

Veronica

2011-04-12 @ 14:39:25
Postat av: en tjej på VV

Hej!

En gång sa du till mig och några kompisar att du tänkte ta med dig ditt barn till skolavlutningen, tänker du fortfarande det? Du ska veta att du är skitcool!

Ha det bra!

2011-04-12 @ 16:15:11
Postat av: Emelie

Hejj.



Tycker det är jätte kul att du ska få en liten bebis:)

Tänkte i med du sjunger o du är så duktig så tänkte jag komma med förslag på vad du kan sjunga som du hade passat skit bra med!! Kram!



one moment in time . Skit fin!

2011-04-12 @ 18:09:08
URL: http://www.emeliesvenssson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar