ojojoj..

ja säger bara en sak , att folk orkar?!
alla får ha sin åsikt men att klanka ner på en person så in i helvete.. hhaa de visar bara hur dåligt den personen själv mår så ni kränker nt mig utan ni gör narr av er själva..
sen vill ja säga tur det finns bra människor o tack alla ni som finns ni e bra människor o ni ska ha en guldstjärna för det..

jag mår fortfarande dåligt.. så ligger hemma , hoppas ja blir bättre snart så amn kan bli pigg o glad :)

ikv så lagade ja o mamma mat..
sen till efterätt provade vi o improvisarade så det blev :
äpple och nötter i moskavado socker inbakat i smördeg med grädde :)



FRÅGOR O SVAR:

Hur känns det att folk tittar på dig på stan? är det jobbigt?

nej jag fattar att folk är nyfikna så det gör inte mig något. men man kan jku gärna ge ett leende så man vet att personen inte menar nått illa:) dom som tittar snett skrattar ja bara åt för det e ju nt deras liv så dom har inget att vara sura för eller nått sånt :)




Om du inte gjort ulrtaljudet hade du gjort abort då?:

det vet ja faktiskt inte , tror inte det.. ja tror detta va ödet o det var menat att bli såhär så ja följer nu mitt hjärta o kommer göra allt för att detta ska bli så bra som möjligt :)

Vem är pappan?:

som ni sett har jag inte svarat på denna frågan o kommer inte heller göra :)! av oliak skäl..
personen vill nt att ja nämner namn o df håller jag vad ja sagt o yttalar mig nt om det ..
som sagt det går rykten men vill man tro på sånt så gör man det.. ja vet vad som är sanningen o det e det som e huvudsaken :)


Spänn lite till din mage växer fan nt änn!:

haha okej , inte direkt en fråga men visst vill du ha svar så jaja..
nej min mage e verkligen nt stor, ser mest ut som ja fått i mig lite för mkt godsaker..
efter lunch svullnar magen oftast eftersom under dagen samlas det mer o mer blod o vätska.. just därför blir magen större.. så nej jag spänner inte min mage :)





Kommentarer
Postat av: Jacob

Riktig kämpa är du Olivia! Hoppas allt går bra och du blir en great mamma!! Lycka till!:)

2010-09-30 @ 22:39:33
Postat av: ...

stackars barn!!!

2010-09-30 @ 23:02:36
Postat av: tilda

ASSÅ VAFAN DÅ STACKARS BARN ?

vad fan är de du vill ?

vågar inte ens stå för vem du är,

fega helvete , fyfan vad du e pinsan

och " ... " hoppas verkligen du ser detta !

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRK

2010-10-01 @ 07:21:11
Postat av: .-.

Läste en sak ur en tidning igår angående om att ge kritik till folk. Den första regeln var att alltid tänka igenom vad man skulle skriva eller säga och regel nummer två var att man skulle tänka på att man alltid ger kritiken p.g.a en sak, inte personen i sig själv. Jag tycker folk som skriver ÖRK och svär inte tjänar så mycket på det. Budskapet om vad de egentligen vill säga försvinner ganska fort. Men sen kan man visst det tycka att du är för ung. Du har hela livet framför dig. Du missar mycket på grund av ditt val att skaffa barn. Och vuxna människor borde absolut inte vara negativa mot dig, men inte heller uppmuntra dig. De borde försöka få dig förstå konsekvenserna av ditt handlade. Nu kan man bara hoppas på det bästa och ingenting är omöjligt. Stor eloge till dig om du klarar av detta! Du kommer säkert få en söt liten bebis men verkligheten innebär mycket mer jobb än vad jag tror att du tror. Men som sagt, ingenting är omöjligt, alla är vi olika, vill man så kan man! Lycka till med allt Olivia.

2010-10-01 @ 09:02:01
Postat av: :)

du behöver inte säga det, men vet du vem pappan är?

2010-10-01 @ 14:26:51
Postat av: Hanna

Hej Olivia!



Är så imponerad av dig!

Hoppas så att du får en bra graviditet... (L)



Förresten, är du ledig från skolan nu när du intE mår så bra eller släpar du dig dit iaf?



Hur tog lärarna på Vv det, när du/ni berättade om graviditeten, har ju själv gått där så därför jag undrar :P



Kram!!



2010-10-01 @ 20:48:43
Postat av: Alvinjohanne

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

2011-03-29 @ 14:55:35
URL: http://alvinjohanne.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar