efter regn kommer sol..

jag gillar inte att skriva ut när jag är ledsen eller sånt .. men för alla er som vill veta så göra ja det nu ändå.. vill nt ha uppmärksamhet för ja tycker själv de verkar så när man skriver hur dåligt man mår.. men som sagt allt e nt lätt o man får faktiskt gråta ut ibland.. o ja har varit väldigt ledsen idag.. kännt mig ensam .. men efter regn kommer sol... så nu känns de lite bättre.. hela familjen ska äta 3 rätters lyx middag idag .. o sen blir de nog nån bra film ...
jag e rastlös o vill åka iväg eller bara hitta på nått as skoj.. vi får väll se hur det blir med de..
tack alla som finns för mig , ni betyder mkt <3


Kommentarer
Postat av: Mikaela

hejsan! Vad kul att du skrev :) Vill gärna prata mer! här har du min mail : [email protected]

2010-09-25 @ 22:41:13
URL: http://youngandpregnant.blogg.se/
Postat av: Mikaela

sv: Haha ah samma här :D Jag tror jag aldrig gjort så många blodprov som iår!

2010-09-26 @ 15:48:33
URL: http://youngandpregnant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar