sjukhus o dåliga nyheter...

låg på sjukhuset hela dagen igår.. fy fan vad ja mår dåligt.. ser ut som ett lik .. dom tog en massa prov o test.. halsprovet visade inget.. o sen skulle dom ta en massa blod.. men de hittade en infektion bara.. sen har ja hög feber.. och början på en KÖRTELFEBER... mamma har precis fått det o hon har smittat mig så nu e vi så gott som inlåsta får nt anstränga oss eller träffa nån för de smittas.. o de e farligt.. dom vill nt ge mig nån medecin så ja måste komma dit nästa vecka när ja har fått lida ännu mer o de blir ännu värre.. tycker ni det e ovanligt att sjukhus nt kan sköta sitt jobb? de har gått i 3 veckor o sagt att mamma haft halsflus men den medecinen hjälpte nt o blev bara värre.. o sen sa dom amen bara vile de e infektion .. o sen 3 gg säger dom att de e en svårartat halsflus så hon fick en speciell medecin men nej de va KÖRTELFEBER!.. blir så arg på sjukhus ibland!! eller ja ofta.. s nästa vecka ska ja dit igen o ta en massa blod igen .. ah kan de bli värre eller? just nu har ja så ont ja bara ligger ner hela kroppen ömmar o gör as ont när ja sväljer.. o upp i öronen .. det e hemskt ska ja säga..
'

jag kan nt få i mig nån mat.. så om ja nt får i mig lite mat iaf eller iaf vätska så måste dom lägga in mig på dropp.. kul.. o nt få äta utan ha nålar i sig som ger en vätska.. o sen sova själv på sjukhuset i ett vitt rum utan nånting tv o sånt .. nejtack olivia du måste försöka äta!!



FRÅGOR O SVAR:

har fått lite frågor från några i lund!!

1. ryktena går i lund att du väntar trillingar?? e de sant??
2. det sägs att du hade sex med 5 killar samma kväll?

okej så ska ja svara på dom nu haha o ja bara skrattar för det första o vill säga sluta lyssna på rykten :P för om ni vet de.. så vet ni mer än jag ..

1. nej jag väntar en liten bebis och vet inte var ni fått trillingar ifrån :P men så kan de gå med rykten .. nt för ja bryr mig om rykten men tycker de e otroligt barnsligt :P

2. verkligen nt .. de e allt ja har o säga om det.. o samma sak säger ja här .. om ni tror på det ja tänk själva efter vad ni har i huvudet då .. hmm men bra ni frågar iaf ..



bilder från sjukhuset.. o ja ser för jävlig ut!!










Kommentarer
Postat av: ?

Körtelfeber smittas bara genom saliv...?!

2010-10-13 @ 15:48:10
Postat av: Nina

Ja de räcker att hennes mamma nyser! Eller vad trodde du?

Sluta nu med alla dumma kommentarer. Stör ni er så läs inte bloggen.

Krya på dig Olivia.

2010-10-13 @ 16:03:54
Postat av: tjej från ystad

gud vad modig du är som behåller barnet! Ska bli kul att följa dig genom "resans gång" :)

Lycka till med allt!

2010-10-13 @ 17:02:54
Postat av: HAHHAHA

ja körtelfeber smittas bara genom saliv, för jag har nyss haft det.. hahah fail!

och plus.. bilderna är fan inte från sjukhuset, det är från hälsobacken,HAHHAHA

2010-10-13 @ 18:21:42
Postat av: Bex

Hej...asså skit e alla som skriver dumma komentarer på bloggen! Krya på dig! :)

2010-10-13 @ 19:00:43
URL: http://www.r-beckys.blogspot.com
Postat av: jackiiz

Fortsätt kämpa gumman!<3

2010-10-14 @ 08:40:32
URL: http://realtrueprincess.blogg.se/
Postat av: Cowlina

OLIVIA...du KAN inte se för jä*lig ut :) Tror inte du besitter den genen lol/Kram Cowi

2010-10-14 @ 10:48:54
URL: http://www.finest.se/Cowlina

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar