Shopping i malmö..

ush nu e ja trött.. efter en lång dag i malmö.. ja o familjen åkte till malmö o gick på olika köpcentrum .. ja shopppade pressenter och ett par väldigt fina klacka skor till mig :)sen blev det en stickad tröja börjar bli kyligt.. det var mysigt iaf..

på vägen dit så körde vi om Gudrun schyman hahaha

jaaa e såååå trött aah alltid alltid trött..

börjar få upp gamla minnen i huvudet.. bearbetar nog hela mitt liv tror jag eftersom ja kommer ta ett väldigt stort steg..


FRÅGOR O SVAR:

Hur mår du psykiskt? ja förstår att fysiskt kräks man ochs sånt ..:

Jo asså jag mrå väll upp o ner.. hormonerna sprudlar.. haha o det e jobbigt.. man har väldiga humörsvängar.. sur ena stunden o glad ensa, ledsen andra så det skiftar hela tiden.. man kan nt riktigt kontrolera dom haha det e värre än pms.. o det e jobbigt för man vill nt vara på ett visst humör ibland :P.. sen håller ja på o få en massa tankar osv.. så ja ja försöker verkligen vara stark .. men man e stark ett tag sen kommer alla tårar o man blir ledsen över massa saker.. för att allt nt e som man kanske kan önska.. men de kan man nt begära så ja .. allt e som en karusell kan man säga..
ja kan säga att ja saknar verkligen ett förhållande o ha nån som älskar en .. men japp sånt kan man nt styra så finns nt mkt o göra åt det.. finns mkt ja kan säga här med känslot o allt men de får räcka såhär haha .. man ja känslorna e som dom e som sagt :)


Kommentarer
Postat av: tjej i ystad

olivia, jag måste säga att efter jag läst din blogg nu om dina svar på många bra (och dumma?) frågor så har jag förstått om hur ditt liv ser ut nu.

jag blir nästa arg på mig själv om hur mycket fördomar jag haft om dig innan, om att dina föräldrar har skilt sig, att du hade gruppsex med 3 st på den kvällen det hände, att det var din mamma som ville att du ville behålla barnet osv...

men nu har det ändrats! jag tycker att du är otroligt stark och duktig, även i fall jag inte skulle behålla barnet om jag var i din sits så kan jag förstå din känsla att inte "ta livet ur barnet".

äh, olivia nevelin. fortsätt blogga såhär, om din vardag. en av dom mest intressanta bloggarna just nu!

2010-10-03 @ 22:02:54
Postat av: tjej i ystad

olivia, jag måste säga att efter jag läst din blogg nu om dina svar på många bra (och dumma?) frågor så har jag förstått om hur ditt liv ser ut nu.

jag blir nästa arg på mig själv om hur mycket fördomar jag haft om dig innan, om att dina föräldrar har skilt sig, att du hade gruppsex med 3 st på den kvällen det hände, att det var din mamma som ville att du ville behålla barnet osv...

men nu har det ändrats! jag tycker att du är otroligt stark och duktig, även i fall jag inte skulle behålla barnet om jag var i din sits så kan jag förstå din känsla att inte "ta livet ur barnet".

äh, olivia nevelin. fortsätt blogga såhär, om din vardag. en av dom mest intressanta bloggarna just nu!

2010-10-03 @ 22:03:41
Postat av: emelie

Du är stark <3

2010-10-03 @ 22:35:40
Postat av: jackieline

Hej, ville bara säga att jag finns om du behöver någon. Är faktiskt lite avis på dig:$

2010-10-04 @ 12:39:15
URL: http://realtrueprincess.blogg.se/
Postat av: Bex

Hej håller med hon överst på listan ("en tjej i Ystad") det finns ju rykten men jag ville aldrig tro på dom. Asså folk snackar om alla och jag tror aldrig på vad folk säger förrens jag får "bevis" Din blogg är jättebra och jag läser den varje dag! fortsätt skriv det är jättekul att läsa och jag hoppas att du kommer skriva under hela graviditeten och även när du har fött barnet. Kommer du göra det?? Hur ska du göra sen när du har fått barn? Ska du gå i skolan ändå eller ska du sluta? Hoppas allt går bra :) / Rebecca

2010-10-04 @ 15:52:31
URL: http://r-beckys.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Wow jag är imponerad att du svarar på både privata och obehagliga frågor som kanske kan vara både påfrestande och inte det optimala för en gravid att behöva "försvara" sig. Kämpa på! Jag känner dig inte men kommer att följa din resa genom bloggen! Alla dessa tankar du har, TÄNK på dem så kommer "ångesten" lägga sig och du kommer glömma. Jag har själv barn och hade en period med mkt "konstiga tankar". Lycka till och ta hand om den lille!

2010-10-05 @ 08:34:23
Postat av: Anonym

jag känner inte dig men jag tycker ändå sjukt mycket om dig! känner några som känner dig och du verkar vara en sjukt snäll människa. men tänkte bara fråga en fråga.. han som är pappan, ville han att du skulle behålla barnet eller ville han att du skulle göra abort? btw du är sjukt stark som behåller barnet & vågar de. lycka till med allt, det kommer gå jättebra jag lovar dig. fortsätt kämpa som du gör :) och en sak till, eller två.. du sjunger bääääst & jag älskar din blogg, jätte intressant att läsa faktiskt :) kram

2010-10-05 @ 13:23:34
Postat av: Anonym

du är sjukt fin oxå !

2010-10-05 @ 13:24:24
Postat av: Anonym

jag har bara en fråga till , att tänk när barnet blir stort och den undrar vem som är pappan? men de kommer säkert bli en jobbig uppväxt för de barnet kanske. men jag hoppas inte det. du är väldigt stark och ja.. ta hand om barnet sen, det kommer säkert gå jättebra och du blir nog en jättebra mamma oxå :)

2010-10-05 @ 13:40:59
Postat av: Angelica

Jag vet att du och jag inte har kommit så bra överens, alltid, men du ska veta att jag finns här för dig, fast det gör nog många andra också, men ändå :) ser fram emot att få se barnet sen :)

jag fick reda på det i helgen och blev helt förvånad att det inte hade spridit sig mer (okej, alla i ystad visste det) men här satt ajg i växjö och blev helt förvånad när jag hörde det, men stå på dig, du kmr klara det :)

2010-10-05 @ 22:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar