lördag..

det blev städa rummet idag.. inte sovit en blund på hela natten ..
så det har mest varit fixifx idag..

ikv!!
det blir lyxmiddag med familjen ikv.. jag sitter just nu o e jätte hungrir haha men det kommer bli as gott o lyxigt :) o mysigt såklart! sen blir det titta tv.. o lite sånt hehe

ja vill ara säga tack alla fina människor som kollar bloggen och stöttar mig :)
ni som e tvärtom .. ja behöver nt ens säga nått mer än i dont care .. ;) o era kommentarer e som skämt.. mitt liv vafan har ni o blir arga/upprörda för? de påverkar ju nt ert liv! haha

OBS!!
anonyma som kommenterar e bara så jävla fegt tycker ja .. stå för vem du e isf? hur svårt kan det vara ? för anonymt = inget!
så om ni nu vill säga era åsikter.. så skriv vem ni e så svårt e det väll nt o stå för vem ni e? tänk hur mkt ja stå för!



jaja vi drar till med lite frågor då :)

FRÅGOR O SVAR:

Hur är det med din familj nu?:

jo ja o mamma bor i lägenhet.. bara nån månad , för att komma ifrån stress o bara ta det lugnt lixom o koppla av :) men sen ska vi hem igen .. varje helg äter familjen middag tsm o har det mysigt!
så ja min familj e bra tror ja hehe :) o en sak som alla ska vet.. det går rykten om att mina försöldrar skiljt sig.. INTE sant !!!
de enda som hänt e att ja o mamma bor i en lägenhet nån månad till för att ha lugnt o ja har kommit lite längre ini graviteten o mamma blitt starkare :)

Hur tog din mamma det?:

hon blev såklar chokad? hon sa till mig att det inte fanns nått val utan ja måste ta bort det.. men samitdigt så kan hon nt göra som vissa andra säger hon borde göra.. att kasta ut mig? min mamma e en underbar människa o hon kämpar för sina barn till sista secund lixom .. o va skulle de hjälpa att göra mig hemlös? så just nu ser vi båda positivf på det och hon stättar mig o e underbar! hon har även varnat mig för en massa saker.. o tex att de nt e hennes barn utan JAG ska ta ansvar o det e en självklarhet för mig :)

Hur tog din pappa det?:

han blev ledsen o arg..
vi har bråkat lite sisådär.. men ja trodde nt han skulle ta det som han gjorde.. trodde han skulle få spel men de fick han nt .. för vad ska han göra? o vad ska de hjälpa med? det ändå som finns är att prata mer hjälper nt? men nu e det bättre ja o pappa e vänner :)

Hur tog dina börder det?:

haha jo dom tyckte väll det va lite spännande o roligt :)
dom sa direkt då blir vi morbror haha o sen tjafsar dom om vem som ska hålla bebben på dopet ;)



Kommentarer
Postat av: pella

hej olivia jag vet att det var ett tag sen vi snackade och sånt. kollade in här på din blogg för några dagar sen och blev lite chockad när jag såg att du var gravid men sen tänkte jag va starkt av dig att behålla barnet. Du kommer bli en grym mamma och om det är nått så är de bara till att höra av sig! / pella

2010-10-02 @ 19:29:27
Postat av: Jeanette

Önskar dig all världens lycka och att du kommer bli en sjukt bra mamma. =) Även fast vi inte snackar, så om du behöver snacka så är de bara att du hör av dig. =) / Jeanette

2010-10-02 @ 20:03:55
Postat av: Hanna

Förstår att dina föräldrar blev totalt chokade och din pappa blev nog mest arg för att han var rädd.



Tycker att det låter bra att du och din mamma har tagit en paus tillsammans. Kanske skönt för dina föräldrar att få låta beskedet om din grav. gå in ordentligt.



Allt kommer att gå jättebra!! <3



Stor kram på dig och din, ännu ofödda, baby!!



Hanna

2010-10-03 @ 11:25:48
Postat av: janice

önskar dig all lycka, har en spännande och även en tuff resa framför dig, var själv 15år när jag fick min dotter Julia och hon är 13 år i dag.



kram på dej

2010-10-03 @ 13:30:00
Postat av: linnea

jätte starkt av dig att behålla barnet!

min kompis tipsade om din blogg och jag ångrar inte att jag läste den!

men en litten fråga som du ej behöver svara på om du ej vill

hur blev du gravid?? jag menar var de på fest,eller du visste om att du skulle bli gravid??

2010-10-03 @ 17:54:44
Postat av: Anonym

hur mår du psykiskt? förstår att det är jobbigt fysiskt att kräkas osv men är man inte jättesur ena dagen och jätteglad den andra?

2010-10-03 @ 19:42:14
Postat av: s

i början blev nog väldigt många chockade men jag tycker att du är stark och blir starkare för varje dag och mognar mycket också., önskar dig all lycka med barnet! :)

två frågor, är alla dina vänner lika snälla och lika bra vänner med dig nu som innan graviditeten, eller är det någon som har svikit dig?

hur ska du få råd med att ha barnet?

2010-10-03 @ 21:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar