kiroprakter/skolfoto

i morse steg jag upp o fick snabba mig för jag hade en tid till kiropraktern han skulle knäcka mig .. som sa som vanligt herregud har du varit med en bilolycka eller nått för jag var verkligen låst överallt så ni kan tro han knäckte på överallt.. måste tbx nästa vecka för allt gick inte o låsa upp..

jag gick till skolan för o säga hej.. haha men jaja kan ju nt påstå att dom verkade glada över o se mig eller att nån hälsade.. dom lådsades som inget (eleverna)
lärarna e trevligas iaf.. ja tog hem lite skolböcker som ja suttit med idag..

diskat o lagat mat till mamma.. så jag e rätt slut nu o somnade till innan på soffan..

jag fick skolfotona idag !! o såhär blev mitt singelfoto..


Kommentarer
Postat av: mimmi

Din blev ju iallafall bra :)

2010-10-11 @ 20:53:23
Postat av: Anonym

Hej . Har du några vänner som du kan prata med . eller har alla vänt dig ryggen ? känner du någon yngre som har barn ?

2010-10-11 @ 22:39:29
Postat av: Anonym

Du liknar Paris Hilton, gumman! / SALLY

2010-10-11 @ 22:59:52
Postat av: Frida Nilsson

hej, gud vad fin din bild blev din blev 1000 gånger så bättre än vad min blev!<333

hoppas att allt går bra(L):D<33333

Kram Frida<3(L)

2010-10-12 @ 11:28:23
URL: http://www.ilovemyfriends.bloggplatsen.com
Postat av: Angelica

fråga: ska du ta reda på vilket kön bebisen är eller ? :)

2010-10-12 @ 17:02:58
Postat av: felicia svensson

hejsann

kommer från lund, hörde av någon vän att du var gravid!

rätt många rykten här säger att du väntar trillingar? du hade väl sex med typ 5 st på en kväll?

stackars dig går du inte på p-piller?

vad ska dit barn heta?

LUNDENSARNA ÄR DINA NYA LÄSARE

2010-10-12 @ 20:07:35
Postat av: Mysan

så söt bild gumman min den skulle ja villa ha på dig

2010-10-13 @ 17:22:09
URL: http://mysanloversblogg.se
Postat av: Emma N

Dina riktiga vänner är med en genom "regn och storm". Ta vara på dom.

2010-10-13 @ 22:36:27
Postat av: Mathilda

Hej, du ska veta att jag tycker att du är oerhört stark som berättar och skriver som du gör på din blogg! Är roligt och intressant att följa dig och allt som händer, förr har man ju inte direkt pratat om det, men du ska vara stolt över den du är och för att du tar ansvar och är den du är. Ta hand om dig!

2010-11-04 @ 22:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar