kalas!

idag har ja sovit väldigt mkt .. skönt!!

har så JÄVLA ont i kroppen o muskler o rygg o allt.. så kan nt röra mig .. bara till o ligga ner.. kan knappt andas ens så ont ja har.. så nu har ja bokat tid till kiropraktern så han få knäcka mig på måndag..

jag gjorde ett fint fruktfat o la mig i ett varmt bad..
fösökte mjuka upp musklerna men nix hjälpte nt hehe ..

min bror fyller 10 år imon så vi har släktkalas för han nu ikv..
så har gjort lite förberedelser idag .. dukat.. skivat annanas.. kladdkaka o grädde o massa mer gottigt..!!

nu sitter ja o ser robinsson!!
har tända ljus..
mysmys



FRÅGOR O SVAR:

ditt efternamn var kommer det ifrån? du hette ju olsson innan?:

jag hette olsson innan ... men sen giftse sig mamma o pappa sig o då ville vi nt heta pappas efternman o pappa ville nt heta vårt efternamn .. så vi ville ha nått som ingen annan hette ..
så df kom vi på nevelin helt själva.. o ingen annan kn heta det för vi har typ "patent" på det..


jag som liten hahaha en lite skojig bild.. riktig stekare..





Kommentarer
Postat av: Jännkan

Varför mytar du att ni kommit på efternamnet "nevelin"? sök på facebook så hittar du 100 pers som heter nevelin i efternamn, hur kan ni då ha patent på det???

2010-10-30 @ 23:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar