höstmys

idag har jag bakat glutenfria bullar... ja gjorde lite med känsla o dom blev faktiskt supergoda!!!
ost bullar, flingsaltsbullar o vanliga bullar :)
nu kan ja äta lyxfrukos ett tag fram iaf.. hehe

jag gick en runda på stan .. behöver verkligen nya kläder.. men ja ja hanlade inget som vanligt haha får se om ja handlar de om nån dag ist..

på vägenhem såg ja en massa fina löv.. nu e de höst!!
alla dessa färger.. mysmys..

ja har lagat mat till mamma o mig o lillebror..
gillar o testa nya saker så ja lagade potatis o brocoli o torskfile.. ja gjorde en sås till o de blev gott :)

nu ska ja se klart på tv.. sen vill ja bara krypa ner i sängen o sova gott..











Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Olivia!!



Jag har en fråga angående ditt efternamn...

När jag gick på samma skola som du innan (edvinshem) så hette du Olsson... Vart kommer nevelin ifrån??

2010-10-06 @ 21:22:54
Postat av: klara

ville bara säga att du e sjukt stark som vågar behålla barnet!

och var bor du ??

2010-10-07 @ 11:36:44
Postat av: Bex

Du är så jäkla cool som gör allt detta :) ...gud va kulligt att det växer lite hår på barnets huvud..kan det verkligen göra det innuti magen? :)

2010-10-12 @ 22:07:19
URL: http://r-beckys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar