helg?

Jag vet nt när ja sist kände att det var helg? e så tråkigt.. o sen de man planerar blir aldrig av :/
men jaja de behövs väll att bara ta de lugnt..
ikv har ja lagat mat till familjen..
sen har vi sett idol ..

på tal om idol..
ja e såååå besviken på det i år.. asså helt vanliga tråkiga som e med? jaja de e iaf vad ja tycker.. finns nt så många som utmärker sig.. men det kommer kanske.. o många har åkt ut som faktiskt varit väldigt bra.. men aja hoppas de blir bättre.. o dom behöver göra lite make overs så dom blir lite roligare o titta på o skiner mer ;)



FRÅGOR O SVAR:

Hur tog lärarna det på skolan?:

dom tog det väldigt bra, min kontaktlärare stöttar mig jätte mkt o tycket det e spännande ... hon gör allt för ja ska få mina slutbetyg att bli toppen! vi har gått igenom så att ja får göra alla nationella prov antingen efter alla andra eller om ja inte har fött än så kommer ja till skolan dom dagarna ..
de andra lärarna pratar med mig os töttar o förstår så det känns faktiskt väldigt bra :)




Är du ledig från skolan eller tar du dig dit ändå fast du mår dåligt?:

jag försöker vara i skolan så mkt som möjligt.. men det e nt så lätt ja mår verkligen skit...
så har varit hemma vissa dagar.. men annars brukar ja gå.. kommer kanske lite senare på dagen vissa dagar o sånt.. men ja måste försöka iaf o hoppas snart ja blir bättre så skolan kan bli lättare..





Har börjat få minnen .. väldigt mkt minnen som berör både på gott o ont.. o just nu har ja mkt homoner o e väldigt känslig.. så känner bara att de e rätt jobbigt.. skulle helst vilja sluta få upp minnen av olika saker.. för de kommer aldrig tsm så de sårar bara...



Kommentarer
Postat av: Hanna

Det kommer att gå superbra, jag lovar!!! <3



Tur att man kan plugga mycket hemma när man går på gymnasiet (om det nu går att koncentrera sig när man har en baby att ta hand om)



Tack för att du svarade på mina frågor :)



P.S Laila (din mentor) har verkligen växt i mina ögon efter de du skrev om henne. Trodde faktiskt inte att hon skulle ta det så bra...

2010-10-01 @ 23:29:53
Postat av: En tjej

Hej

jag tycker du är väldigt modig

som vågar !

Jag kommer följa din blogg

Jag är 12 år

Önskar dig all lyckA <

2010-10-02 @ 13:57:49
Postat av: En tjej

Hej, jag Tycker du värkar som en väldigt star person, som står för vem hon är!

DU är modig, fin och värkar väldigt snäll

Hoppas allt går bra,

jag önskar dig all lycka

Ps, jag är 12 år ;)(:

2010-10-02 @ 13:59:27
Postat av: Anonym

shit du verkar vara en otroligt stark person! sjukt ballt att du ska behålla barnet, och tycker verkligen det ska bli sjukt spännande att följa din blogg! hoppas verkligen du skriver mycket! :)

du är rikigt söt och verkar vara en underbar person, och du sjunger sjukt bra också! :)

men jag har iaf en fråga, hur är det med din familj nu? hur tog din mamma, pappa och dina syskon det?

hoppas du vill svara på min fråga och berätta hur det är med din familj nu och vad som sa och tyckte om allt!

Kram

2010-10-02 @ 15:30:34
Postat av: Anonym

söte :)

2010-10-03 @ 13:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar