FÖRSTA SPARKEN!!

idag kände ja första SPARKEN!!

hehe rätt sött.. man känner hur det kickar till då o då :)

legat hela dagen idag o kommer nog göra de ett bra tag frammåt men de e bara till o kämpa på..
fäller några tårar då o då för ja ska säga allt e nt så lätt.. o ja vet ja satt mig själv i denna sitsen så de inget ja klagar över.. men de finns så mkt annat som dumma kommentarer o olika folk som bara nt har vett i huvudet.. sen att man ligger inne själv o har ingen ork..
o ser kärlek på tv.. då blir man ju nt liiiiite sugen på o ha en bra kille.. vilket de finns få av men de finns!!

nu äter ja lite honungsmelon o ser robinsson!!

imon händer en hel del.. hoppas verkligen ja orkar med.. ja ska först på möte på skolan med rektor mm. men de berättar ja mer om imon.. sen på dagen ska ja till min bm :) ska bli spännande .. o ni som nt vet vad bm e så e det barnmorskan hehe.. vill avslöja lite saker men de får vänta ett tag :D

aah nu ska ja bara va uppe lite till sen soooooova o de ska bli sååå skönt!!





nt min mage!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj redan... är du säker på att det är bebisen och inte gaser i magen. Man brukar inte kunna känna bebisen innan vecka 18 ung!

2010-10-14 @ 22:08:39
Postat av: Anonym

ska du göra kejsarsnitt?

2010-10-15 @ 11:46:48
Postat av: emelie

Såg kommentaren om att man inte kan känna innan v 18 ungefär, det är bara skitsnack :) Jag kände min lilla första ggn i v 15+2, sen kunde min sambo känna utanpå redan i 17+2 så det är ínte alls sant att man inte kan känna innan v 18 :)

2010-10-16 @ 09:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar