bomb!!

legat nu dessa dagarna o nt haft nån ork .. bara blitt sämre e som en dörende.. men ja pallar nt snacka om de för alla vet att ja nt mår bra.. vatt på sjukhuset jo dom tog mer blod men mer än så gör dom nt .. så de e till o vila... hoppas ja mår bra imon så ja kan vara med på min pappas farmors 90års fest..

för o göra en lång dramatsik sak kort ska ja berätta att ja blev som en bomb idag så grattis till den personen som ville få mig på de humöret.. tänker nt ljuga om o säga att man nt blir förbannad för d blir man !! en person har alltså startat en blogg med en massa skvaller=vet nt vad han/hon skriver om eftersom de som stod där nt va sant.. det stod om mig...

visst man kan ju säga oj då får man publicering o fan den människan e jävligt avis o har inget eget liv!! o ja har nt problem med att follk skriver om mig o min gravititet o vad dom nu tycker.. men att nt våga stå för vem fan man e de e jävligt lågt!! ja står alltid för vem fan ja e!! så ja tycker att om man ska ljuga o kränka ner folk stå för vem du e!!

det stod iaf så om mig att ja vatt på fest o haft sex med först en kille .. sen dens bror och en till på samma gång.. o allt skedde på samma kväll .. o att ja haft sec med så många att ja nt ens kommer ihåg hälften av dom ja haft sex med.. HAHAH  ja vet alla!!! ja haft sex med namn o efternemn o hela köret för ja känner alla!!

jag skrattade faktiskt åt vad det stod samtidigt som man blir förbannad.. eftersom att den personen e jävligt patetisk ... haha tror att den vet vad den skriver om o INGET stämmde de va de som va så sjukt.. jo de stämmer att ja e gravid med resten som stod där stämmer ju nt?! hallå starta nt en blogg o skriv saker nt för de första nt har nått o göra med o sen nt vet ett skvatt om .. du skämmer ut dig själv..

skulle kunna skriva hur mkt som helst men nej ja ska nt lägga ner energi på nån som nt finns för ingen e värd något i nåns ögon när man är så som person .. finns så mkt kloka ord ja skulle kunna säga men ja väljer o stanna hjär för hur mkt man än försöker få in i vissa folks huvud så går de bara nt ..



ja vet sanningen de e de som spelar roll!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Olivia du ska inte bry dig om såna idioter. Dem mår dåligt själv och vill trycka ner andra så dem ska må dåligt. Skit i vad den personen säger om dig för det är du som vet allt bakom din gravitation och det är det som är huvudsaken. Jag känner inte dig så bra men vet vem du är och har gått på samma skola som dig och du verkar vara en underbart snäll person och jag tror att ingen tror på det den personen säger för det låter inte som dig och det vet jag. Ha nu det bra och kämpa på med din baby. Lycka till

2010-10-22 @ 23:09:51
Postat av: Ls.

varför är du inte i skolan, det är ju inte så att du har värsta kalaskulan än eller hur?



Men lycka till iallfall.

2010-10-22 @ 23:11:32
Postat av: chanette

Var ska du bo med din baby?

jag fick själv barn då jag var ung, jag tyckte jag va ung. jag var 19 år.. det e IKKE lätt att vara ung.. fest no more, vara ute med polarna no more... handla massa kläder, skor och väskor no more...

men jag älskar mina söner över allt på jorden.

men det e IKKE lätt alltid att vara förälder...

hur ska du försörja dig och din baby?



vad folk säger ska man skita i.. e ditt liv, dina val.. inte andra som ska leva det..

så f*ck of till dom.

men visst du e j*vligt ung...



Vad säger pappan till barnet? Kommer han ställa upp för er och ta sitt pappa ansvar?



va rädd om dig

(en föredetta ystad bo)

2010-10-22 @ 23:41:24
URL: http://darkbarbie.blogg.se/
Postat av: Emmie

Vad heter bloggen? :o

2010-10-23 @ 09:15:37
Postat av: emma

du ska skita i det som skriver så. det har som du sa INGEN liv! men vad heter bloggen?

2010-10-23 @ 16:59:50
Postat av: Yampis

SKIT I DEM!



du är såå modig, och jag blir varm innombords!

Skit i dom som är emot dig! Livet är för kort för att ta åt sig av sånna människor!



PUSS! <3

2010-10-23 @ 22:52:14
URL: http://yampis.blogg.se/
Postat av: fiskrulle

gillar du fiskbullar?

2010-11-18 @ 00:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar