vila i frid..

allt e upp o ner.. drömt en mass mardrömmar inatt.. vet nt vad ja ska ta mit til.. de e svårt o ta steget.. o ja vet nt vad som e bäst.. så ja bara velat o helt förvirrad..

allt händer ju mig ..

fick ett dödssamtal för en stund sen från thailand.. min gammelmorfar har dött med cancer i hela kroppen.. :(

vila i frid gammelmorfar!<3

just nu känns de mesta sjukt jobbigt.. men de finns ingen utväg utan man måste verkligen kämpa..
fast de e riktigt svårt!!

tänk om de bara fanns en knapp där man kunde stänga av alla känslor..

ja har iaf en lillkille i magen som nt sviker mig , han finns med mig var ja än går <3


Kommentarer
Postat av: Bex

hoppas det blir bättre :)

2010-11-21 @ 22:02:52
URL: http://www.r-beckys.blogspot.com
Postat av: johanna

kan man spänna in magen om man är gravid ?

2010-11-22 @ 16:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar