videokamera!!

idag har ja köpt en videokamera som ja ska ha under alla ultraljud och speciellt nu på torsdag när ja får veta könet :D kul o se tbx hur man reagerade!!
o sen kommer de filmas under förlossningen osv.. o hela barnets uppväxt.. tycker själv att de e mkt trevligt att se tbx när ja va liten haha vissa tillfällen e ju perfekta så man sitter o skrattar till man gråter haha !
så ja e riktigt nöjd med mitt köp!!

när man e gravid .. så får man olika saker som man känner att man MÅSTE göra!!
som att äta olika saker.. osv.. o får man nt som man vill blir man helt galen tro mig ..

o nu dessa senaste dagarna har ja velat baka hela tiden haha !!! så jag e helt bakgalen !!

så kom dom som vill ha rulltårta o kladdkaka o sånt för ja bara bakar haha !!

magen börjar växa dag för dag .. snart gått halva tiden så de e rätt sjukt .. speciellt eftersom ja nt e så himla tjock .. men de kommer väll :)


FRÅGOR O SVAR:

Vilken tidning är det du ska vara med i ?:

det är lokaltidningen som kommer med reklamen :)

Vf ska du vara med i tidningen?:

dom tyckte det var intressant med min blogg o gravititet osv.. så ni får väll läsa den sen..

ja kommer höra av mig när den kommer ut så ni kan kolla läget :) hehe kanske länka nått här så ni kan läsa :)

nu ska ja snart laga mat .. kyckling o thai o ris o god sallad o sen efterätt ikv blir persikor med grädde.. o bra tv program till de !!



Kommentarer
Postat av: dark barbie mum

gas inte upp dig för mycket.. det e inte alltid de kan se könet på babyn vid så tidigt ultra ljud.. min första hade jag tur att kunna se det redan i vecka 17 men min andra vägra vissa det. han låg och knep ihop benen ha ha ha..

men bara hålla tummarna att din baby vill avslöja sig ha ha

2010-11-16 @ 19:18:12
URL: http://darkbarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar