snart snart hehe..

helgen var superbra!

fre: therese, jon, ja o andre lagade tacos o såg idol mys mys :)

resten av helgen såg typ lika dan ut hehe så de har varit finfint!

min andra kompis har fått bebis nu .. en liten flicka så hima sött .. snacka om att man blir sugen!!
tänk en go liten bebis hehe..

nu e det nt långt kvar.. tills mitt ultraljud då ja kan se könet :D
det e den 18 så de e inte långt kvar!!

ja vet ja e lite dålig på att skriva ut vad som händer.. men ja har börjat må mkt bättre så ja har haft lite fullt upp med sånt som ja missat.. o sen har det ju inte hänt så mkt med bebisen och allt runt omkring , men det kommer snart :D

magen har börjat hårdna iaf ;) haha

tänk att "nyheten" nt lagt sig än haha o att det fortfarande finns folk som lägger ner dålig energi i det.. stackars er :D

tack alla som finns för mig o hoppas ja skriver något bra för andra som läser detta som kanske har svårt med sin egen gravititet o inte vågar gå ut med det..

stå för vem du är så går du långt!

ja har fått en fråga ...

hur många tittare har du ca per dag?:

det e olika men när ja lägger ut så har ja ca700- 800 tittare men de kan bli bättre ;)

här e en bild på mig när ja var liten !


Kommentarer
Postat av: A

Ser att du hela tiden skriver "bebis".

Att din vän fått en bebis, att du längtar efter din bebis, att du snart ska få en bebis. Undrar bara varför du inte skriver barn då det faktiskt är det du väntar på. Du väntar inte på en bebis som ska vara bebis föralltid, du väntar på ett barn som du skall ta hand om, som ska bli tonåring, bli vuxen, bli gammal. Så varför skriver du bebis och inte barn? :)

2010-11-01 @ 16:55:12
Postat av: Anonym

printa din statistik :)

2010-11-01 @ 17:00:28
Postat av: Emma:)

Hoppas verkligen allt kommer gå bra:) SKulle vara jätteroligt om du skulle kunna lägga in lite bilder på magen;)

2010-11-01 @ 21:01:19
Postat av: Anonym

Spelar roll om hon skriver bebis eller barn. Det är ju faktiskt en bebis också. Ett barn är väl inte alltid ett barn heller eller? Det blir ju ungdomar och vuxna människor.

2010-11-02 @ 11:38:57
Postat av: Denise

Det är väl en liten bebis hon har i magen? JAg är själv gravid i vecka 17 och säher bebis, vad är det för fel på det? Har folk ingte annat att lägga ner sin enerig på?

Lycka till med allt Olivia och ta inte åt dig skit ifrån någon, stå på dig!

2010-11-02 @ 14:04:22
URL: http://denssan.blogg.se/
Postat av: samantha

jag säger bebis ! eftersom jag har en BEBIS, och det är en BEBIS!

2010-11-02 @ 16:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar