HALVA TIDEN KVAR!!!!

i söndags var jag på dop till min kusin, det var väll trevligt hehe inget sånt man går på alltid :)
ja köpte en klänning som passade min mage som blir större o större varje dag :) iaf hårdare o hårdare!

på kvällen gick ja på julskyltningen o träffade massa folk , trevligt faktiskt.. o ja tycker de e mysigt med snön om ja ska vara ärlig.. <3

idag har ja städat o så :)
sen kom sammi o andre o såg på film o vi vilade lite för alla va så himla trötta haha..




HALVA TIDEN HAR GÅTT NU!!!!!
o ja längtar efter den lille som ligger i magen .. undrar hur hans personlighet är o hur han ser ut ..
vill bara hålla i honom o pussa på honom .. <3


FRÅGOR O SVAR:

Jag har hört att de finns två på Vv (skolan) som är gravida?:

jag vet svaret o ja tänker nt nämna något .. men ja tycker ni ska glömma de om ja säger så :)


MÅSTE bara säga en sak till dom som kommenterat att ja nt kommer bli en bra mamma osv för att ja låg i en bagagelucka från malmö till ystad.. det var nämneligen såhär att tågen o bussar o allt blev inställt o ja hade inget annat val att ta mig hem? plus ja kände han som körde.. så e de mer moget att sitta hela natten på malmö station i snö storm med död mobil eller åka i en bagagelucka o komma hem säkert..? vill ni bara ha nått o klaga på eller vad? de har ingen betydelse om man e en bra mamma eller nt för att man tar sig hem på ett visst sätt? haha shiet skaffa ett liv snälla :) ja e glad att ja kom hem säkert, o slapp stå där hela natten .. vem vet vad som kunnat hända då :O











Kommentarer
Postat av: Anonym

ja juste, ni e ju två st på vv som är gravida.

du & mickaela, fast hon är lite längre in i graviditeten än du :p

2010-11-29 @ 20:51:52
Postat av: Anonym

tycker verkligen att du är jätte söt!

& tror du blir en super mamma (:

2010-11-29 @ 21:01:09
Postat av: Anonym

med många om och men måste jag säga att du är väligt modig! be strong. läser din blogg varje dag och kommer fortsätta med det, det är så intressant! :) skulle vilja veta så mycket mer om hur det känns osv. fin mage du har, lycka till med allt! kram

2010-11-29 @ 21:13:53
Postat av: Anonym

vill bara säga att du verkligen är superfin!! Jättefin mage! Du koimmer bli en super bra mamma, det är inte åldern som avgör hur man behandlar sitt barn. Jag önskar dej all lycka till! Och självklart kommer jag fortsätta följa din blogg!

2010-11-29 @ 21:20:02
Postat av: kornelia

snygg klänning olivia =) när ses vi? kram

2010-11-29 @ 22:04:32
URL: http://korneliasvarld.blogspot.com/
Postat av: Anonym

supersöt mage, tycker du är extremt modig!

2010-11-29 @ 23:06:16
URL: http://nathaliejensen.blogg.se/
Postat av: Anonym

jävla fjortis.

2010-11-30 @ 00:23:19
Postat av: olivia

bilden längst ner var jättefin, lycka till!

2010-11-30 @ 00:39:10
Postat av: Ida

Superfina bilder :D

2010-11-30 @ 01:06:54
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vrf ska vi glömma hennes graviditet?

Är det för att hon inte nämner den så mycket själv eller?



Tycker såklart också att det är tidigt att bli gravid när man går i åttan, men bara för att man inte snackar om den (graviditeten) betyder det ju inte att den inte finns



Ni är starka båda två tycker jag!



2010-11-30 @ 18:37:20
Postat av: Anonym

Oj, vad stor din mage har blivit:)

Lycka till med ditt barn, skit i vad alla säger, om att du inte kommer att klara det med barnet, för det har de inte med att göra och specielt inte det som du skrev om att du hade åkt i bakluckan hem från Malmö, det har väl inte med att du inte kommer att bli en bra mamma eller inte, för det kommer du att bli det vet jag!

Lycka till!

2010-11-30 @ 20:37:07
Postat av: Anonym

den som säger fjortis e det själva för vem e det som säger så förbannade fjortis



du kommer att bli en supermamma

har sj äkt i bagageluckan o min son satt i baksätet för vad gör man inte bara man kommer hem i säkerhet

Lycka till o va rädd om dig <3

2010-12-01 @ 18:56:35
Postat av: felicia

jättefina bilder!

2010-12-01 @ 21:26:08
Postat av: Anonym

Vad fin klänning! Var har du köpt den? Passar ju extremt bra nu till jul! :)

2010-12-03 @ 11:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar