ZzZzZz!!

jag har aldrig varit så trött som jag varit idag...
det har kännts som om jag inte funnits..
har så mkt tankar i mitt huvud så det e helt sjukt..
ja känner mig riktigt känslig.. och jag orkar verkligen ingenting, iaf har ja kännt så idag..
kan nt tänka klart.. :(

de har gått för långt.. orkar nt mer!!
mår riktigt dåligt, men folk verkar nt förstå o dom njuter av att få mig att må riktigt dåligt, jag har redan fullt att tänka på och som jag mår dåligt över.. ja behöver nt era nerklankningar..


synd man nt kunde kontrollera vad som ska ske och hända..
men vill så mkt..


magen börjar väga och jag får mer o mer ont i ryggen...
måste lära mig att luta mig bakåt när jag går och inte svanka..
men det e verkligen svårt..

blir att sova tidigt ikv.. för jag har suttit och nickat till hela dagen .. äntligen får man snart sova haha

riktigt blingbling nappar!!!



Kommentarer
Postat av: j

berättade du för många direkt när du blev gravid eller var du tyst om det ett tag?

2010-12-15 @ 11:12:38
Postat av: Patricia

Kämpa på!! Tycker du är modig . Strunta i alla andra fittor som förmodligen tycker att deras liv är pisstråkigt med tanke på att dom lägger sig i ditt . Dom har för mycket fritid helt enkelt. ;-)

2010-12-15 @ 13:16:19
Postat av: Ted

Jag känner inte dig men jag läser din blogg,och jag lider verkligen med dig,men efter regn kommer solsken även hur mörkt det än ser ut. kämpa på du kommer att klara det! :)

2010-12-15 @ 16:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar